Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Even een tussendoortje vandaag, ik werd door een sms geattendeerd dat er op Iris haar topic iets aan de hand was en wel een inzamelingsactie ( durf het woord bijna niet neer te zetten )![]()
Liesj1998, nee ik wist niks af van het initiatief maar ik vind het wel een hele lieve actie van LiejnWordt er een beetje verlegen van.
Smidjejollie, Peaces liep ook al 2 maanden van tevoren met een flink uier maar was wel slappe prut, verder heb ik weinig tot geen veranderingen bij haar gezien.
RoWi, bokt-facebook ? Ik heb ook een FB pagina maar ben er al een half jaar niet meer geweest. Snap ook nog steeds niet goed hoe het werkt.
Kimara11, Bassenqua doet het in principe goed, ik moet aanstaande Vrijdag wel naar de internist dus in hemelsnaam dat Iris haar veulen er dan is, ik ben dan best lang weg en jack is wel thuis maar ja....lief dat je het vraagt.
Happinez.....stinkerd![]()
![]()
Iris doet verder niks anders dan anders, wel heeft Jack het land in de draden gezet zodat de meiden niet naar Orion kunnen, nu Iris zo furieus reageert op hem wil ik ze daar niet hebben, ben te bang dat ze zich blesseert met dat schoppen naar Orion, ze raakt regelmatig het houtwerk en ze slaat ook echt om te raken dus loeihard. Uier is kei en kei hard.