Vier overleden kindjes...... wat vreselijk voor je
Rangeela
Geplaatst: 17-04-10 12:29
wat een super duper mooi veulentje! En ik vind het heel erg gaaf dat ze ook een hindi naam heeft gekregen! Ik ben bollywood fan namenlijk! Haha, en leuk dat het konijn ook nog steeds bij de pony's is. Lijkt wel een soort pleegpapa! Veel plezier met je geweldige paardjes en konijn!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 12:47
Bedankt! Maar Nijn is een pleegMAMA, ook een meisje
DesireeK
Geplaatst: 17-04-10 13:15
Wat een leuk veulen dat Appie.. Silverado zit vol verrassingen... ben inderdaad ook wel heel benieuwd naar de rest
En dit is overduidelijk dat hij dus appaloosa draagt
Al enkele weken niet echt meer wat gepost, maar wel de cam iedere dag gevolgd. is m'n man werken en heeft de laptop mee, wordt de kleine Nine geboren, zal je altijd zien!
Manda, van harte met de kleine meid, fijn dat alles goed gegaan is! Ze heeft hele aparte aftekeningen vind ik. Geniet lekker van je meiden! (en weer lekker slapen 's nachts )
Mooie foto's, en boktveulen heb je volgens mij al zo goed als in je zak ik zat net de vlekjes even goed te inspecteren en dacht ja bruin.. nee toch vos? nee bruin, of toch vos? erg moeilijk te zien dus als de maantjes en staart lekker wit zijn.
en wat leuk dat nijn er nog gewoon bij hoort
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 15:39
Mijn eerste reactie toen ze dus nat was dus overduidelijk vos, maar ze lijkt toch echt bruin, na de test weten we het .
De vlekken vandaag buiten:
Staartpuntje blijkt toch ook een kleurtje te hebben! Dus wat gekleurde krulletjes. Ook nog een klein kansje dat ze toch ook zilver draagt.
Phoephoee.. Alles bijgelezen nadat ik even geen tijd had afgelopen dagen.. Ik heb wel de geboorte gezien en vond het super! Hartelijk gefeliciteerd met deze prachtige dame met de onwijs mooie naam.. Is Lola al een beetje van d'r buikje af of heeft ze nog veel kilo'tjes over gehouden aan de bevalling?
Fotos zijn ook erg leuk, wat ziet ze er knuffelbaar uit!
Kun je gemakkelijk bij haar komen, laat Lola dat goed toe?
Rene3235
Geplaatst: 17-04-10 19:33
Manda nog van harte gefeliciteerd,..ik heb tijdens het waken bij onze stallen met Sandra aan de telefoon naar de bevalling van Lola gekeken. Ik ben blij dat alles goed is met moeder en kind(en Nijn natuurlijk)
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 20:05
Bedankt
Lola is erg beschermend en wil dus het liefst dat niemand bij haar kindje komt, maar doe je dat wel is ze niet gemeen ofzo, dan gaat ze er gewoon heel bezorgd bij staan (moest de oogjes schoonmaken want die waren wat vies). Ze past echt heel goed op en is heel allert, echt een super goede moeder!
Nine doet het perfect! Drinkt goed, poept en plast goed en ze heeft al lekker lopen rennen en bokjes gemaakt . Het was ook zo´n heerlijke dag vandaag, ze konden veel naar buiten. Maar Lola wil toch graag de veiligheid van het stalletje want ze gaat heel vaak terug naar stal.