Stelletje kletsers.. Ik ga even een nacht goed doortanken met 12 uur slaap en jullie kletsen ik weet niet hoeveel pagina's vol. En Joy die Wendy graag opbelt.. nooit saai zo. Ik zeg het je.. Martiniiiiiiiiii
Oja, over de carpoolliijst; ik wil graag mee. Kom uit de buurt van MamaJella dus dan hoeven jullie niet voor 1 persoon te rijden.
Fotsy
Geplaatst: 14-05-13 12:47
Wat wordt het spannend, ik ben een stille lezer en tel mee af, vermits er bij ons toch geen veulentje zal komen dit jaar en ik afkick verschijnselen begin te vertonen , even mee genieten bij de buren, want ik kom uit België. Kom op Joy!
Mioux
Geplaatst: 14-05-13 12:47
wat miste ik?carpoollijst? O.o
Nadesh
Nou, plofmadam staat weer binnen. Zo lag ze toen ik der uit de wei ging halen:
En de reden waarom ze binnen staat:
Heb ik fanatiek zitten zwaaien, zwaait er niemand terug
MMares
Geplaatst: 14-05-13 13:25
wow, kijk ik ongeveer een week niet zijn er meer dan 30 pagina's bij. heb deze maar bijgelezen vandaag, dacht al dat het veulen geboren was.
Ik heb hier nog niet eerder gepost, ben meer eens stille meelezer maar begin nu toch ook nieuwschierig te worden naar het veulen. Ik kan spijtig genoeg niet kijken, de link/site werkt niet bij mij, krijg steeds een foutmelding.
Ik hoop voor jullie dat het niet te lang meer duurt en dat er snel een gezond veulen naast staat.
Mioux
Geplaatst: 14-05-13 13:26
awwww ik miste t net net zoals je dansje ik gaat even me kind uit bed trekken en dan zo naar dorp met me mams, dus nie snel ff veulentje eruit werpen hejoy:D
Latruda
Geplaatst: 14-05-13 13:29
Ik heb wel gezwaaid hoor! Zal straks ook wel even zwaaien als ik langsrij.