Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska_28 schreef:saszuidema schreef:wat zegt mariska ervan eigenlijk?
Nou, dat ik vanavond om 8 uur wel een mooie tijd vindMaar of ze daar naar luistert
![]()
Ze was het er net niet echt mee eens dat zij (en de rest) van het lange gras af moesten..Uier en kling zijn nog hetzelfde als gisteren, melk nog steeds erg helder (moet eigenlijk witter zijn), maar wel iets troebeler dan gisteravond.
Ik verwacht, als ze net als mijn andere merries doet tenminste, dat ze wat onrustig rond gaat lopen, 1 keutel poept, eventueel daaraan ruikt en flamed, weer wat loop, poept en dan uiteindelijk gaat liggen... Maarja Joy is ander dan andere, dus verwacht dat zij bevalt met haar kop in de voerbak![]()
Oja, hoefsmit is nog even geweest, maar ze heeft geen hoefzweer dacht hij, dus waarschijnlijk ontlast ze linksachter doordat ze door het veulen last van dat been heeft.. Hopelijk wordt het beter als het veulen er uit is, en de banden en pezen weer aanspannen..
Mariska_28 schreef:Froukjeloves schreef:ahh dat hoop ik ook voor jou hoor maris, dat het snel gebeurt. Maar jij verwacht iig dus niet vandaag? Dan kan ik met een gerust hard straks naar me paardje toe en moet ff naar dierenartsanders zou ik me foon mee nemen haha
Ik beloof niets....