Het voordeel van schapen is dat ze wel een heel stuk beter te voorspellen zijn En hier doen de schapen het bijna altijd zelf. Ben er dan wel bij maar hoef eigenlijk nooit te helpen.
Dat klopt, paarden kunnen binnen 10 minuten met lastig op te merken voortekenen (Vooral als je het paard niet kent) veulenen.. Nadeel is ook dat afwijkende liggingen meer risico's met zich meebrengen.. Voordeel is wel dat (uit mijn ervaring) Er over het algemeen minder complicaties voorkomen en minder vaak hulp nodig is.. Bij de schapen moeten we vaak de voorpootjes strekken van de lammeren, als dat gebeurt is floepen ze er meestal zo uit.. Ook komen bij de texelaars veel red-bag delivery bevallingen voor.. De swifters zijn meestal makkelijker! Doe mij dan toch maar de bevalling van een koe! Duidelijke voortekenen en voorbereiding op bevalling, lekker veel ruimte van binnen en over het algemeen rustig aan!
Nou, ik denk dat ik maar zo naar bed ga, ze is nog even niets van plan... Waarschijnlijk als ik hem net uit zet Ben al aan het staren vanaf half 7/7uur
Heel appart. Ik kan de cam niet zien op mijntelefoon. Die van anderen wel op marestare maar die van marijeR niet. Hij blijft op het beginscherm staan met dat prachtige beesie met dik verdiende linten.
Weet iemand hoe dat kan?
just_kiki
Geplaatst: 04-03-12 01:36
ik ben geabonneerd op dit topic. dus zodra jullie veel praten krijg ik veel mails binnen op me telefoon...dus word ik wakker..dus zie ik de bevalling
Dhani
Geplaatst: 04-03-12 01:39
just_kiki schreef:
ik ben geabonneerd op dit topic. dus zodra jullie veel praten krijg ik veel mails binnen op me telefoon...dus word ik wakker..dus zie ik de bevalling
Is dat even handig. Hahaha op mijn telefoon krijg ik niets binnen helaas.
elinelovebud
Geplaatst: 04-03-12 01:39
branka16 schreef:
elinelovebud schreef:
wil iemand mij vanacht bellen / smse. als het zo ver is ? plies