Nimber, fijn dat ze voorruit gaat. Dat komt vast goed op deze manier..
Well that's exhausting
Eveyy
Geplaatst: 22-11-18 11:51
Ik meld me ook alvast!
Gisteren heb ik mijn veulentje aanbetaald en zaterdag wordt ze gebracht! Ze komt in een groepje aan huis te staan (24/7 buiten met schuilstal en onbeperkt hooi) bij vrienden en mag opgroeien samen met een Belgisch trekpaard veulen van ongeveer dezelfde leeftijd, wat shetlanders en een wisselende mix van (jonge) Tinkertjes.
Kan niet wachten tot ze er is!
Tess 26-04-2018 Irish Cob merrie; geboren in Ierland
Ik vind Tjitske er juist heel goed uit zien, gezond op gewicht en met een heel lief hoofdje. Ik vind friezen prachtig alleen sommige friezen hoofden wat bot
Janinevv
Geplaatst: 22-11-18 12:37
Pino96 schreef:
Ik vind Tjitske er juist heel goed uit zien, gezond op gewicht en met een heel lief hoofdje. Ik vind friezen prachtig alleen sommige friezen hoofden wat bot
Dankjewel! Jaa ik hoop dat ze wat langer hoofd krijgt vind ik zelf mooier dan zo'n korte bollere. Maar ze is nog een ukkie en super vriendelijk
Ik zie een glanzend, goed op gewicht zijnt veulen met levenslust. Niks mis mee zo op het zicht. Niet teveel van opmerkingen aantrekken, mensen zijn nou eenmaal hard en jaloers.
Ik zie ook een gezond, blij veulen. Geen zorgen maken hoor
Janinevv
Geplaatst: 22-11-18 16:57
Wat fijn dankje! Heb ze net even ontwormd weer. Sientje wilde t niet eten (die word heel bang van spuit) dus heb haar letterlijk de brok naar binnen gepropt, uiteindelijk at ze het. Met moeite je merkt als ik heel blij en enthousiast doe dat zei dat ook word.
En Tjitkse vond het maar al te lekker, eerst in de mond gedaan ging super, lekker flemen en daarna wilde ze het van Sientje erbij op eten
Ik heb anderhalve week terug van degene die mijn paarden hielp verzorgen de video die zij gemaakt heeft van Nijn haar geboorte gekregen. Ontzettend mooi gefilmd, heb hem al tig keer terug gekeken, en een paar traantjes gelaten....
Snap dat het onwijs veel waarde heeft voor jou. Wat fijn.
Ik vind het echter maar 'vies'. Weet niet hoor, m'n ouders zeiden al wil je kijken. Heb het afgewezen, ik hield de honden wel op afstand. Weet niet maar heb er niks mee. Als ze er maar af zjjn, dan wil k er graag naar toe!
Grappig dat iedereen dat zo anders ervaart. Ik vind het iets magisch hebben, die eerste tekenen van leven bij de eerste ademhaling, het eerste gemurmel tussen moeder en kind....
Ik vind het ook prachtig hoor, gewoon een wonder wat te wereld komt.
Cioccolato
Geplaatst: 22-11-18 22:12
Ja het eerste gemurmel wil ik ook wel horen, maar dat eruit floepen. Nee Dankje vind het ook magisch en mooi hoor, maar hoef het gewoon niet te zien maar als het moet wel. Zat als klein meisje al in een geit om een kleintje goed te leggen. Misschien stoot dat ook af Was er bij, buiten de stal om de honden bij me te houden want die worden er ook gek van.
Sarah_Fons
Geplaatst: 22-11-18 22:42
Ik vind het ook wel speciaal om te zien. Fijn dat je zo'n leuke herinnering hebt!