Het lijkt nu echt spannend te worden! Ik hoop dat Pap Pofngar nu snel wordt geboren, maar eigenlijk nog meer dat het goed gaat!
Agossie schreef:Het lijkt nu echt spannend te worden! Ik hoop dat Pap Pofngar nu snel wordt geboren, maar eigenlijk nog meer dat het goed gaat!Oh help, wat heb ik dat beestje aangedaan..
Hahahaha geweldig Fee.. klinkt goed.. maar lastig uit te spreken zo Ben wel heel benieuwd hoelang Fewie deze aandacht nog leuk vind..
Hahaha we hebben eventjes gereset en gel erop gesmeerd pony is een grote glijbaan door het glijmiddel hahaha Ik ga ff douchen en dan richting bedje.. Maar chantal en jetwii die doen voor mij nachtwaken dus word ik vanzelf wakker gebeld toch?
Ik denk dat dat veulen als spetterkak naar buiten komt. Iedereen lang wachten en de bevalling is dan zo gepiept.
Fee_ schreef:Ik denk dat dat veulen als spetterkak naar buiten komt. Iedereen lang wachten en de bevalling is dan zo gepiept. zo, jij maakt de boel ff romantisch
Ik wil het niet zo plastisch uitdrukken, maar ik denk ook wel dat Fee gelijk krijgt... Ik denk dat als we even omkijken, er ineens een veulen ligt...
Haha, dat filmpje. Leg er een lang zeil onder, glijmiddel zat zo te lezen, nog even wat zeep er op en je hebt zo'n zeepsopbaan. Of hoe heet dat ding.
jeetje, nu snap ik waarom ze zo dik is, hihi, ze doet niks anders dan eten!zag ook een mooie roze snoopy-pyjama voorbijkomen
Fee_ schreef:Ik ben gewoon niet zo romantisch aangelegd volgens mij. Mijn excuses.geeft niks hoor, maar je had het zo mooi beschreven
Ja ik moet daar uuuuuuuren voor kijken... nee hoor ik neem het allemaal op maar zo'n samenvatting versneld is wel ideaal om een beetje beeld van de hele nacht en ochtend te krijgen inclusief de HR waarden
Dat filmpje is weer helemaal gaaf.. Ze staat ook maar heel weinig stil zeg.. Wat een draaikont is het toch..
Fee_ schreef:Denk dat ze het maar gewoon Spetterkak of Spetterkakkelina moeten noemen. tja, dan ligt Pap Pofngar toch iets beter in de mond
Spetterkak(kelina) ligt ook nog wel goed in het rijtje van betekenis. Paardje heeft toch best lang gespetterd daar in dat verwarmde zwembad.
Teigetje008 schreef:Fee_ schreef:Denk dat ze het maar gewoon Spetterkak of Spetterkakkelina moeten noemen. tja, dan ligt Pap Pofngar toch iets beter in de mond Ik zou Spetterkak in ieder geval niet in mijn mond nemen..Ik hoop maar dat de mensen van het BNB hier niet meelezen want wat hier voor onzin wordt uitgekraamd..