Reddunbont x silverdapple: veulen helaas doodgeboren, p79

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kijk je ook mee??

Wat denk je?! Nu wil ik het zeker niet meer missen..
297 (86%)
Ik heb het opgegeven, dat veulen komt toch nooooooit meer
27 (7%)
Nee, kost mij veel te veel vrije tijd en nachtrust
20 (5%)

Totaal aantal stemmen: 344

Ikku97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:15

Ook ik ben een stille meelezer, en ik had gehoopt dat het veulen gezond en wel naar buiten zou komen... Vanochtend werd ik wakker en ging ik eerst ff eten om vervolgens op het forum te kijken. Ik keek eerst op de laatste pagina's maar dat was niet erg lovend...
Ik heb de foto's niet kunnen vinden maar ik weet zeker dat ze prachtig was! Ik wens jullie allen veel sterkte en ik weet zeker dat het veulen de liefste omgeving had gehad!!!
Sterkte Y;(
Laatst bijgewerkt door Ikku97 op 28-04-12 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

suusje_laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:16

Ik durfde net haast niet bokt te openen omdat ik bang was dat beide het niet gered hadden. Het was dus een hele opluchting dat Joy in orde is. Helaas mocht het voor dat prachtige veulentje niet zo zijn ;( maargoed dat Joy zich er niet zoveel om bekommerd want anders is het nog moeilijker denk ik. Heel veel sterkte toegewenst en jullie hebben echt alles gedaan wat jullie konden, het leven is gewoon niet eerlijk... Ik wens jullie verder heelveel geluk toe voor het paard dat nog een veulen moet krijgen, en maar hopen dat dat wel goed gaat want de schrik zit je vast nu wel in de benen.. Het is natuurlijk ook doodzonde dat er straks niet 2 veulentjes lekker met elkaar kunnen spelen wat denk ik de bedoeling was |( nogmaals heel veel sterkte en respect
Laatst bijgewerkt door suusje_laar op 28-04-12 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:17

Mariska,

Ontzettend veel sterkte gewenst ook voor je man en moeder waar het veulentje voor bedoelt was..
Ik heb avonden/nachten meegekeken en iedere ochtend direct mijn scherm geopend om te kijken of er al een veulen bij Joy liep(zelfs mijn vriend vroeg al iedere dag of er een veullie was).
Ik heb vanaf het eerste moment dat ik een foto van Joy zag bij je op Bokt altijd een zwak gehad voor haar.
Daarom was dit ook voor mij de eerste keer dat ik marestare in een topic heb gevolgd......
Ik heb in tranen de reacties van vannacht gelezen....zoals je al aangaf het is oneerlijk maar jullie hebben er echt alles aan gedaan maar mocht niet zo zijn.
Hoop zo dat Joy er ondanks alles goed doorheen komt.
En alles respect over hoe je ondanks deze vreselijke gebeurtenis nog een update en fotos plaatst om de volgers op de hoogte te houden.

Jullie hebben dit zo niet verdient!!!!!!!!!!!
Sterkte.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:18

Nee, wat erg dit!!
Vannacht nog gecheckt of het spannend was, berichtjes hier zeiden van niet, ik was gebroken en dus ben ik gaan slapen... Nu lees ik dit :( :(.
Niet eerlijk, vreselijk zeg. Dit had arme Joy niet verdiend.
Heel veel sterkte, ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen.

Desireex

Re: Reddunbont x silverdapple: Joy tv deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:19

heel veel sterkte Y;(
En wat was het een prachtveulen ;(

aricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:19

Wat vreselijk triest Mariska , echt afschuwelijk dat het zo is gegaan ;(
Heel veel sterkte met het verlies van je mooie meisje

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:21

Mariska, heel erg veel sterkte! Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden, het heeft gewoon niet mogen zijn... Het was werkelijk een prachtige dame! Ik blijf duimen dat Joy helemaal hersteld. Ik vind het echt vreselijk voor jullie!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:22

Wat vreselijk Mariska, heel veel sterkte! Was ze al overleden of is dat tijdens de bevalling gebeurd?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:24

Ik kan niet meer zeggen dan; heel veel sterkte toegewenst. ;(

Boompje1985

het was blijkbaar te mooi om waar te zijn.....heel veel respect naar jullie en joy! en veel beterschap voor jullie allemaal, en sterkte bij het verwerken van het verlies....

IMJ

Wat is ze mooi..
Jullie hebben alles gegeven vannacht. Zo zonde dit.
Nogmaals, heel veel sterkte..

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:26

Lieve Mariska, ik sluit me aan bij alle lieve woorden die inmiddels al gezegd zijn door iedereen. Heb ook een paar mooie gedichten voorbij zien komen. Wat heb ik vannacht met jullie meegeleefd. Inmiddels heb ik een paar uurtjes kunnen slapen, maar deze waren onrustig en ik moest moeite doen om niet weer op de computer te gaan kijken. Ik dacht alleen maar aan jullie en Joy.

Waar ik wel blij van word is om te zien dat Joy weer in haar stal staat! Wat ben ik gaan houden van dat paardje terwijl ik haar natuurlijk helemaal niet werkelijk ken. Ik was zo bang dat het misschien niet goed af zou lopen met haar. Ze zag er uit alsof ze aan het einde van haar krachten zijn. Gelukkig is ze beresterk. Je kunt trots zijn op zo'n paard!

Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige veulen.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:28

wat was ze prachtig!! heel erg veel sterkte en dat Joy er maar goed uit mag komen.

mijn duimen gaan hard voor je andere merrie, dat je daar dan wel het geluk voor mag hebben, hope toch?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:29

Och gut. Héél veel sterkte aan iedereen!
Het was echt een prachtig veulentje!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:36

Wat een nachtmerrie.. ook ik las genietend mee, elke ochtend éven kijken of er een veulen geboren zou zijn, nieuwsgierig naar de mooie kleur en het nieuwe leven... En dan dit te lezen... Horror... Je mooie meisje verliezen..

Het fijne hiervan is dat Joy het in elk geval gaat redden, dat je niet ook je merrie nog eens moet verliezen wat bij dit soort dingen júist als er geen goede begeleiding is dus wel gebeurt...

Heel heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:37

Jeetje wat een ontzettend naar nieuws ;( Het was een prachtig merrietje! Heel erg veel sterkte de komende tijd.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:40

Wat een vreselijk nieuws, ik opende vanmorgen de cam, en zag een zeer ingevallen Joy, maar geen veulen. Meteen hierheen gegaan en de reacties gelezen, wat verschrikkelijk! Het was een prachtig meisje, heel heel erg dat ze het niet heeft gered. Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met Joy. Heel veel sterkte.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:40

Stille meelezer meldt zich. Heel erg veel sterkte met dit verlies!
Het is inderdaad niet eerlijk dat de één niet naar zijn paarden omkijkt en een gezond veulentje krijgt en een ander die alles voor zijn paardjes doet, o'n vreselijk verlies moet meemaken.

Heel veel sterkte!

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:43

Woorden schieten te kort! Wat leefden we allemaal mee met dit eerste veulen!! Gecondoleerd..

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:44

Hier nog een stille meelezer.
Wat een triest einde zeg. ;( Ik wens jullie heel veel sterkte hiermee.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:44

Als een schaduw zet jij je leven voort
niet in ons midden zoals het hoort...

voor altijd op de achtergrond
niet meer in het midden waar je stond...

toch voor altijd nog aanwezig
we waren allen zo hard met je bezig...

denk dan bij ieder briesje dat komt voorbij
ik voel het... dat ben jij...!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:49

Joy staat er verslagen bij... :(:) Arm dier. Zware nacht voor haar...

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:49

Gisteravond ben ik toch maar gaan slapen, kan iemand mij PBen wat er is gebeurd vannacht?
Dit belooft niet veel goeds...

tamara266

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:50

Stille meelezer vanaf deel 1. Eerste keer dat een paardje op marestare in de gaten heb gehouden.
Aah Mariska wat verschrikkelijk. Ik was Joy al 'n keer in 'n ander topic tegengekomen, en toen ik dit topic tegenkwam moest ik het wel volgen. Vind het zo'n leuk paardje.
En nu is het zo gelopen.. Heel veel sterkte met dit verlies, gelukkig dat het met Joy 'goed' gaat..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:52

ONEE :oo wat erg... ik dacht, zoveel pagina's erbij dan moet het veulen er wel zijn, ik kijk op de cam, zie joy alleen staan.... dat klopt niet....

Heel veel sterkte zeg, vreselijk tragisch :(:)