Zo lag ze er vannacht bij: Imitatie van een aangespoelde walvis is wel geslaagd. Je zou toch bijna greenpeace bellen of ze haar terug in zee willen rollen?
omg.......Marije, laat t haar niet horen!!!!! Ik moet even kijken. De iPad kan geen Cam tonen en ben ah oppassen........even kijken of laptop t doet. Moet misty niet missen natuurlijk! Maar zit nu wel dichterbij je Marije.......dan kom ik live kijken
Libra76
Geplaatst: 03-03-12 20:02
Heeft ze geen tweeling als je zo die buik bekijkt kan dat makkellijk.Ze is HUGE!!!!! Het zal wel erg oncomfortabel voor haar zijn.
Hey, ze is wel uit haar routine? Tussen half 9 & 9 ligt ze toch vaak?
Animal
Geplaatst: 03-03-12 22:15
Ik kijk ook al een tijdje mee, heb helaas Amy gemist, de anderen wel gezien, nu nog wachten op Misty! Ieder moment als ik in stal geweest ben snel mijn tablet aan en kijken hoe het ervoor staat.. Tijdens de bevalling van Amy was ik net bezig met het verlossen van een koe Over 2 weken worden de eerste lammetjes verwacht, dus mijn nachten zullen er dan precies zo uitzien als die van Marije nu.. Alleen zal ik er iets vaker uitmoeten omdat er in 4 weken 87 schapen gaan lammeren.. Ik leef met Marije mee, weet precies hoe het voelt.. Hopelijk gaat ze snel veulenen, kunnen we allemaal weer optijd naar bed en de nacht doorslapen
Leuk, lammetjes! Wij verwachten in Mei, Juni en Augustus veulens dus dan ben ik aan de beurt! Kan eerlijk gezegd niet wachten, van mij hadden ze nu ook al wel mogen komen, ben zoooo benieuwd!
Maar nu eerst Misty! Mistyyyyyy vandaag moet je toch echt je mooie veulentje aan ons allemaal gaan laten zien hoor!