Reddunbont x silverdapple: veulen helaas doodgeboren, p79

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kijk je ook mee??

Wat denk je?! Nu wil ik het zeker niet meer missen..
297 (86%)
Ik heb het opgegeven, dat veulen komt toch nooooooit meer
27 (7%)
Nee, kost mij veel te veel vrije tijd en nachtrust
20 (5%)

Totaal aantal stemmen: 344

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:43

Wat ben ik blij om te lezen dat het met Joy op dit moment -naar omstandigheden- goed gaat.

En wat een verschrikking van het veulen, ze is inderdaad erg mooi. Sommige dingen zijn gewoon niet eerlijk, en dus niet te verklaren. Helaas gebeuren dit soort dingen. En eigenlijk altijd als je het niet verwacht, en het komt zeker nooit uit.
Ik zie dat het gelukt is om het veulen in haar geheel "geboren" te laten worden. Dat zal een hels kunststukje geweest zijn vannacht. Respect voor wat jullie hebben gedaan, en ook voor het hoe. Blijkbaar hebben jullie heel goed gehandeld, want Joy is er voorlopig goed doorheen. Een bevalling als deze kan echt alle kanten opvallen, en ik ben heel blij dat Joy het goed maakt.
Veel sterkte, en probeer een beetje bij te komen vandaag, van de gemiste nacht en de emoties.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:44

Wat een verschikkelijk drama heeft zich vannacht afgespeeld in de stallen zeg.
Wat was de dochter van joy prachtig, vreselijk dat dit mooie merrietje het niet heeft gehaald. Gelukkig gaat het met joy ( naar omstandigheden ) goed.

Ik wil wel even zeggen dat ik ongelovelijk veel respect heb voor hoe je voor haar klaar staat en hoe je haar gesteund hebt.

Heel veel sterkte...

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:45

wat een mooi meisje was t :(:)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:45

Heb de foto's nu ook gezien... ze was echt prachtig..
Helaas heeft het niet zo mogen zijn, maar ik weet wel zeker dat ze stiekem toch in ieder hart van de trouwe bokkers in dit topic zit..

Kaatje_S

Re: Reddunbont x silverdapple: Joy tv deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:50

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen! Heb vanaf het eerste topic mee gelezen en gekeken, nooit gedacht dat het zo af zou gaan lopen. Hopelijk hoeft Joy geen behandelingen meer te ondergaan.

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:50

Wat erg Mariska, zo verdrietig en we hebben met z'n allen er zo naar uitgekeken.

Inderdaad een kunstwerk van jullie om het veulentje heel eruit te krijgen. En wat was ze mooi.
Vind het altijd heel verdrietig voor de betrokkenen en de merrie als het zo eindigt. Inderdaad je hebt er alles aangedaan,
heel veel sterkte ermee want dit zal toch blijven nagonzen.

Sabina

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:52

Pfooee ik lees net wat er is gebeurt, het was een prachtig veulen, wat is dit vreselijk zeg echt onwijs veel sterkte :(:)

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:53

wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ik leef echt heel erg met je mee :(:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:55

Ik open dit topic dacht misschien is er een veulen maar geen vrolijk nieuws dus... wat sneu! :(:) Wat een mooi veulentje en wat ontzettend jammer dat het zo gegaan is... Gelukkig gaat het met Joy wel goed! Arme merrie :(:)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 28-04-12 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Juut

Bah, wat naar dat het zo heeft moeten aflopen! Mariska en echtgenoot heel veel sterkte! En beterschap voor Joy, het veulen was een mooi meisje....

Anoniem

wat een drama was dat zeg en och, wat een mooi meisje was dat..

Heel veel sterkte gewenst!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:58

Wat een prachtig meisje was het .... en wat eeuwig zonde dat het haar en jullie niet gegund was ... gelukkig gaat het met Joy naar omstandigheden goed. Nogmaals heel veel sterkte !

grid

Pff ik hield het gister niet vol in slaap gevallen toen ze bezig leek... verwachtend dat er de volgende dag een dartelend ding door de stal zou lopen maar NEE Wat een nachtmerrie |( %) :(:)

Fijn dat het met Joy naar omstandigheden goed gaat, maar idd dit is je Niet gegund dit is echt Niet Eerlijk :n ;( :\

Heel Veel Sterkte!!! toch 1 schrale troost idd dat door al je goede zorgen Joy er nog is
Laatst bijgewerkt door grid op 28-04-12 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Astaloca

Wat een mooi meisje was het! Het zag er idd vreselijk uit voor Joy had het met haar te doen..
Vreselijk Maris.. jullie hebben er alles aan gedaan! :(:) Veel sterkte!

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:00

Pff jeetje!! Heel veel sterkte ;(

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:02

Wat vreselijk dat jullie mooie veulen waar jij en zoveel anderen zó naar uitkeken niet heeft mogen leven, en wat moet het vannacht zwaar zijn geweest. Wel erg fijn dat het met Joy naar omstandigheden goed gaat, maar toch, dit is niet wat het zou moeten zijn...
Heel, heel veel sterkte Mariska!

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:02

Och jeetje... Wat is dit een drama zeg! Echt verschrikkelijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Woorden schieten hiervoor te kort... ;(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:04

Het is nu al heel vaak gezegd, maar ook ik wens jullie en Joy heel veel sterkte toe. Wat een enorm verlies zo´n knap merrietje...

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:06

Lieve Mariska, Gerard en Joy,

Ik ben een stille meelezer, en volgde Joy uiteraard via de cam. Elke ochtend was het eerste dat ik deed, bokt aanzetten om te kijken of er al een veulentje was. Wat ontzettend erg dit. Zo een mooi en volledig veulen. Wat oneerlijk dat de natuur zo hard kan zijn. Ben uiteraard wel blij dat Joy het redelijk maakt naar omstandigheden. Mariska en Gerard, heel erg bedankt dat we mee hebben mogen genieten van de dracht en de spannende laatste dagen, en jullie ons toch het ontzettend mooie veulen hebben laten zien. Lief ook dat jullie het besef hebben gehad om de cam uit te zetten toen het nodig was. Heel veel sterkte, geef Joy een extra dikke knuffel van me.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:07

Om iets over 3 vannacht werd ik wakker, kon niet meer slapen tot een uur of 5.. Normaal zou ik mn laptop pakken voor even Joy-tv, maar vannacht deed ik dat op 1 of andere manier niet..

Nu net wordt ik wakker, en voordat ik mn boterhammetje smeer wil ik even kijken of er al een veulen naast staat, vaste prik voor mij de laatste dagen. Ik refresh het topic en zie een heleboel nieuwe pagina's. Yay, een veulen! denk ik.. maar als ik begin te lezen wordt ik steeds verdrietiger ;(

Lieve Mariska, Joy en anderen, ontzettend veel sterkte! Ik weet niet wat ik anders moet zeggen.. Ik heb de foto's van het veulen gezien, ze was prachtig. Ben in ieder geval blij om te lezen dat Joy het ondanks alles redelijk goed maakt..

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:09

pfff schrikken dit!
Heb niet zo heel veel gezegd in deze topics, maar wel gevolgd en vooral veel joy gekeken...
gisteren nog tot laat mee gewaakt, en toch naar bed gegaan, met de veronderstelling dat (zoals velen hier) er vandaag een leuk veulen door de stal zou wankelen...
en dan lees je dit |( woorden schieten te kort!
Het is een prachtig meisje geworden....

Heel veel sterkte met dit verlies

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:10

Mariska_28 schreef:
Dierenarts belde ons net wakker, ze komt zo om Joy te checken en te spoelen..
Pfff ben er nog steeds zo kapot van, een ander laat zijn merrie gewoon op het land en er loopt opeens een veulen bij.. Ik doe alles om het goed te laten gaan, en mag dan blij zijn dat de merrie nog leeft.. Het is niet eerlijk..

Ik snap heel goed hoe je, je voelt.. ik ken dat en dan denk je jij doet alles, echt alles en een ander laat het maar op zijn beloop en daar gaat het goed. Maar geloof me daar gaat het ook niet altijd goed en die mensen denken had ik maar dit had ik maar dat.. en verliezen de merrie daarbij ook nog.
Joy is er nu nog en dat was anders niet zo, jij bent een geweldige eigenaar en ik heb heel, heel veel respect voor je.
Het was een prachtig meisje, helaas mocht het niet zo zijn :(:)

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:11

Heel veel sterkte Mariska en Gerard en ik blijf duimen voor Joy :(:) :(:)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:12

Wat vreselijk dit ! Dit had niet mogen gebeuren, en had ik ook nooit verwacht..
Echt super veel sterkte. Was idd een mooi veulentje..
maar gelukkig dat het met joy verder goed.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:13

Och nee, ik start de computer op, ongeduldig wachtend want ik weet zeker dat het vannacht is geboren en ik mooie foto's te zien krijg, maar dit is het laatste wat ik had verwacht :oo

Lieve lieve Mariska, jullie hebben gedaan wat jullie konden, gelukkig is Joy er nog, maar oh wat een verlies. Het zo lang verwachttte veulen, een prachtig merrietje was het en ook nog eens een prachtige kleur... Ik wens jullie heel veel sterkte toe, dit was jullie niet gegund....

Het is niet eerlijk -O-