Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Kleine verandering, ik weet niet of het wat voorstelt maar goed, dat weten we bij Iris volgens mij nooit.
Ik vind iris anders, heb daarnet al naar haar staan gluren, ze bleef maar rondjes draaien en dan is het net of haar achterbenen haar niet meer goed kunnen dragen, net alsof ze gaat liggen zeg maar maar ze draait gewoon door, daarna druk met haar kont tegen de heining aan staan schuren wat ik haar nog nooit heb zien doen. Ze kwam net in de stal even gluren of ik de snoeppot bij me had en toen zag ik dat haar buik in de breedte is verdwenenUier is nog steeds exact hetzelfde!
Als dat klaar is gaat ze gewoon weer verder met grasjes knabbelen.
jolandje schreef:ik kijk nog wel eens op mare stare en dan zie je dat gedraai met "rubberen" achterbenen ook vaak vlak voor een bevalling
Bassenqua schreef:jolandje schreef:ik kijk nog wel eens op mare stare en dan zie je dat gedraai met "rubberen" achterbenen ook vaak vlak voor een bevalling
Juist Jolanda, rubberen benen is inderdaad de goede beschrijving.![]()
Browniee en Happy16, vandaag zie ik nog niet gebeuren maar wie weet.....
Oh en voorlopig houden zo dat je leek bent op gebied van bevallingen.
ElineThera, vind het wel héle kleine stapjes hoor, ppfffff.
MDR, haar uier? Welk uier? Waar? Waar ?Nee hoor uier doet absoluut niet mee.
![]()
Pinto-1 het is over 8 uurtjes al morgen, wie weet!!!!
Sanne135 schreef:Browniee schreef:Opletten dat mijn hond niet aan haar hechtingen gaat trekken....
Hey ik ook! Wat had jouw hond? De mijne een gezwel vlak onder zijn staart, bij z'n poepertje. Heel erg zieligLigt nu naast me op de grond in het zonnetje, maar zo af en toe piept hij eens heel lang...