Ik ga de bevalling missen denk ik, ik ga nu weg.. & kom zondag pas weer thuis ! VERSCHRIKKELIJK !! Ik heb dr vanaf het begin gevolgd. ik baal vreselijk... Kan iemand het aub wel opnemen met mobiel ofzo ? Dankje, Liefs x
Misty.. mischien wil je nog tot zondagavond/nacht wachten ? dat zou heel lief zijn. hihi.
Ik mag hopen voor haar van wel. Ik kijk al maanden uit naar dit weekendje weg en nu saboteert ze de boel. Enige optie is bevallen Misty, of je hebt een groter probleem dan een buik die niet lekker ligt tijdens het slapen...
Vind deze buiten camera wel beter! moest ze nu bevallen buiten kan je het nog zien
Ymor
Geplaatst: 03-03-12 12:47
MarijeR schreef:
Ik mag hopen voor haar van wel. Ik kijk al maanden uit naar dit weekendje weg en nu saboteert ze de boel. Enige optie is bevallen Misty, of je hebt een groter probleem dan een buik die niet lekker ligt tijdens het slapen...
ik kijk ook al een aantal dagen mee op de cam van MarijeR. heb het vorige veulentje (van Amy)ook geboren zien worden Ben benieuwd wanneer ze het doet. Las bij de cam melk 31 en hevig wax. Ben heel benieuwd
Laatst bijgewerkt door Dhani op 03-03-12 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er ook weer bij hoor!! Misty staat al lekker groot in beeld, aan mn zijkant. Bord eten op mn schoot, fillempie op & wachten maar!! Ze moet het nu toch wel echt een keer gaan doen!!
Eydis
Geplaatst: 03-03-12 19:46
Echte goede merrie aanwinst voor Marije dit, eentje die net als de rest niet te voorspellen is, het liefst veulenen wanneer niemand het verwacht en superleuke veulies geven