Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Ja dat is zeker zo, misschien kan je via de community iemand in de buurt vinden die het goed begrijpt en zo kan helpen? Ik ben wel fan van zijn trainingsmethode.
KittyDylan schreef:Arthur heeft vandaag voor het eerst buiten gespeeld met Nassi![]()
Het ging me verrassend goed.
Maar die kleine heeft hem al onder de duim hoor. Paar keer meppen en Arthur is zó onder de indrukDenk ik een stoere hengst te hebben...
Heb een paar filmpjes waar het wel goed te zien is
[ [url=m/D1Jieu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TCwPYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KM9489.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zijn eerste tandarts bezoek is een feit. Paar flinke haken. Maar wat was hij braaf!
Tundra schreef:KittyDylan schreef:Arthur heeft vandaag voor het eerst buiten gespeeld met Nassi![]()
Het ging me verrassend goed.
Maar die kleine heeft hem al onder de duim hoor. Paar keer meppen en Arthur is zó onder de indrukDenk ik een stoere hengst te hebben...
Heb een paar filmpjes waar het wel goed te zien is
[ [url=m/D1Jieu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TCwPYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KM9489.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zijn eerste tandarts bezoek is een feit. Paar flinke haken. Maar wat was hij braaf!
Wat een leuk stel zeg. Zijn ze al echte vrienden geworden?
Tundra schreef:Ik heb alles bijgelezen beetje erg druk gehad afgelopen tijd.
Hier genezen de wonden erg langzaam maar ze zien er wel beter uit gelukkig.
Mevrouw groeit nog steeds flink door. (Van mij mag het wel minder hard) helaas loopt ze rechts voor al paar weken niet goed dus ga haar binnen kort op de foto zetten. Is ook het been waar ze in april een trap tegen heeft gehad en die grote wond is ontstaan.
[ [url=m/ukbJm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Quir schreef:Ahh wat zijn ze leuk! Hopelijk worden ze snel goede vriendjes.![]()
Milo (de palomino) gaat naar Duitsland en NRPS, wel getwijfeld voor NWPCS (hij is ook partbred), maar hij is daar denk ik niet geschikt voor. Hij is ook meer Duits dan Welsh.
[ [url=m/S6ZPsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sYQd3t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Finn (de Welsh/NWR) denk ik wel voor NWPCS, maar twijfel nog een beetje. Duitsland en/ of nrps zou ik ook nog wel willen.
Maar goed, eerst even zien hoe ze verder gaan ontwikkelen komende tijd.
Mi_Amore schreef:Tundra schreef:Ik heb alles bijgelezen beetje erg druk gehad afgelopen tijd.
Hier genezen de wonden erg langzaam maar ze zien er wel beter uit gelukkig.
Mevrouw groeit nog steeds flink door. (Van mij mag het wel minder hard) helaas loopt ze rechts voor al paar weken niet goed dus ga haar binnen kort op de foto zetten. Is ook het been waar ze in april een trap tegen heeft gehad en die grote wond is ontstaan.
[ [url=m/ukbJm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh verdikke :’( Je droomt altijd van een blanco blad en een zorgeloze baby/peuter/kleutertijd met die jonkies, maar het kan soms zo ellendig verkeerd lopen…
Ik duim voor het beste!