Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind dat ze voor een jaarlin al mooi manen heeft, Makuya heeft ze wat korter denk ik. Maar wel heel dik. En Nova lijkt alles wel oke te vinden zolang ze eerst even goed mag kijken.
Dus niet te veel druk om maken. binnenkort komt er vast ineens een groeispurt haha.

De plek waar ze nu staat werkt gewoon niet, andere wil niet dat haar paard met Makuya staat en ze moet dus alleen. Waar ik dus helemaal niet blij mee ben. Makuya is dus ook op de rebel en slooptoer omdat ze haar energie niet kwijt kan. Nu gaat ze dus naar een plkje waar ze ook 24/7 buiten loopt. Maar dan in een kudde met ook een jaarling, en een 2 jarige. En verder volwassen merries en ruinen. Zelfs 2 op pensioen staan ertussen. Dus hopelijk werkt dit en kan ik haar gewoon daar laten staan voor de komende jaren.
prachtige foto's ook. En leuk touwhalster 
Hoe groot zijn beide ouders?

Mooie foto's!

Dus opgeblazen pastte die niet in m'n auto
Bij aankomst op stal heb ik Nova eerst naar de buitenrijbaan gebracht en haar daar even "los gelaten". Toen gebeurde er dit (geluid aan!!!)

want zo leuk is het blijkbaar niet
Ik vind haar al heel stoer dat ze naar de bal gaat terwijl je hem in de bak gooit. Ik heb gelezen hoe je hem heel rustig moet introduceren namelijk hahaha
. Misschien leuk om er een hoes bij te kopen, dan kunnen ze hem vastpakken en er mee lopen/gooien. Emita schreef:Flux: Als hij nu ongeveer 1.30 is dan is hij gelijk aan Nova, en die wordt ook ongeveer 1.50... Maar dat is toch juist een mooi maatje?Hoe groot zijn beide ouders?
Zijn moeder en tante waren echter op deze leeftijd al 1.35-1.37 en die zijn nu (zijn moeder is 5 geloof ik) rond de 1.48 als ik me niet vergis. 20 centimeter er nog bij vind ik ook nog wel veel?
Ach, waarschijnlijk vergelijk ik veel te veel met andere paardjes
Hoe doet ie het ondertussen?
Hoe groot is hij nu Noisy?
Wel apart verhaal van die fokker, dat ze de geboorte van haar niet weten...
Door de breuk op zijn eerste wervel staat er een enorme druk op zijn hoofd en staan zijn ogen niet meer recht op zijn neus. Hij kan nu niet manipuleren maar over 3 maanden moeten we terug, kijken hoe de breuk er dan uitziet. In de tussentijd moet ik elke dag oefeningen met hem doen om de rest van zijn hals soepel te houden en daarnaast ook Symphytum geven voor stimulatie van de botgroei. Daarnaast begon er op 2 andere welven ook kalk te vormen maar dit heeft hij los kunnen maken.
dus ik excuseer mij vast als ik mensen vergeet.
Die maat zal vast wel goedkomen. Rustig afwachten