Pino96 schreef:Wat leuk dat die van jullie het zo goed doen. En fijn San_ner dat die van jou nog zo lekker op de wei staat!
Met Benji gaat het ook goed, hij heeft soms een iets onrustige, speelse groep maar zelf is hij altijd relaxed.
Jaagt niemand weg bij de voerplaatsen maar pakt rustig een lege plaats.. Heel sociaal en eerlijk.
Ik dacht eerst dat hij nog best wel eens pittig kon zijn omdat hij ook naast volwassen hengsten niet afkauwt maar hij is gewoon ontzettend nuchter.
Ik kan alle voetjes met mijn handen pakken en krabben, wel heeft hij nog wat moeite met evenwicht dus het is fijn als iemand hem vast houd. Trots!
Heerlijk dat hij zo lekker nuchter is.
Cioccolato schreef:Fijn dat het zo goed gaat!
Mooie foto´s alicelover! Wel erg leuk dat hij zo doet toch?
Mooie foto san ner. Mooi plaatje ook zo tussen de hafjes!
Ze blijft gaaf nimber!
Fijn clubje prada!
Zo.
Hier heeft Belle de eerst nacht van de merrie af gestaan, ze staan naast elkaar in de box. Dus zo ernstig is het niet. Komend weekend ga ik een stuk land afzetten voor haar en Billie. Billie gaat overdag met haar in het land en dan mag hij snachts nog bij de merrie en Belle gaan we helemaal spenen. Billie is komend weekend op een week na 4 maand. Maar de merrie is zo tonnetje rond.. Die moet ik echt heel erg minderen in voer want het gaat nergens meer over.. Terwijl ik Billie wel hoog n het voer wil laten (ruwvoer). Met voeren staan de 2 dus al apart, zodat Billie enkele uren lekker kan knabbelen en de merrie kleiner en vaker porties krijgt.
En Billie kan dan lekker overdag in het gras, waar de merrie op de paddock gaat en snachts bij drinken..
Voor ieder nu de beste optie!
Zeker leuk om te zien dat het goed met hem gaat. En deze terugval was ook wat hij nodig had, hij groeide zo hard en kreeg daar wat groeipijnen van. Nu door het afspenen wordt dat hopelijk een beetje geremd. En de snotneus? Ach hoort erbij, kinderziektes. Hij staat daar mooi op zijn plek. Beter dan hier op stal zonder leeftijdsgenootjes. 
Mooie constructie voor het afspenen. Belle er mooi af en Billie een beetje langzaam afwennen en 's nachts nog wat bij kunnen tanken.
xZiva_ schreef:Ik ga dit weekend waarschijnlijk kijken voor nog een familielid uit 2018

deze keer alleen een slagje groter

(een aantal slagen

)
Wat leuk!!
We willen natuurlijk wel meer weten, dus vertel!