Hier nog een stille meelezer vanaf pagina 1 in het eerste topic . Kijk meerdere keren per dag of het veulentje er al is, maar Iris laat ons allemaal lekker wachten . Ik denk dat ze er gewoon van geniet om ons in spanning te laten zitten en stiekem in haar hoefje zit te lachen
GoLizz
Geplaatst: 03-04-12 07:19
NewYork schreef:
hier ook een stille meelezer, inmiddels vanuit Amerika!
ik ben ook een 'stille' meelezer,, ik heb een tijdje terug me al wel gemeld maar ik volg alleen,, ik vind het soms zo'n gedoe om een berichtje te plaatsen of ik heb er geen zin in
Hier ook een stille meelezer. Hoop dat het veulen snel komt (en gezond natuurlijk, allebei!).
Kimara_00
Geplaatst: 03-04-12 08:28
Ja, ik heb nog maar 1x gereageerd maar ik kijk elke ochtend/middag/avond om te kijken of de baby al geboren is, maar meestal plaats ik niks omdat ik niks weet te verzinnen
GO IRIS GO IRIS GOOOOOOOO IRIS
amber2588
Geplaatst: 03-04-12 08:28
En hier nog een stille meelezer. Kun je nagaan hoeveel topics er al geweest zouden zijn als we allemaal steeds reageren
Was er een paar dagen uit... Ik dacht nou dat veulen zal er wel al zijn!! NOT!
manuelamol
Geplaatst: 03-04-12 08:34
Ook ik ben een stille meelezer ( de hele dag door ) Zo benieuwd naar wat Iris op de wereld gaat zetten en natuulijk "wanneer"..... Zet hem op paardje, je kan het!!
Nu mag ze het van mij nog wel even 16 uur binnenhouden. Dan wordt ze op een makkelijk te onthouden datum geboren (4-4) en op mijn verjaardag. Dus meis, over 16 tot 39 uur bevallen. Deal?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 08:53
Goedemorgen, toch wel leuk om te ontdekken dat er nog steeds stillers zijn, leuk dat jullie je toch even laten horen. Vind ik echt leuk!
Helaas denk ik dat Iris ons toch nog even in spanning gaat houden, vannacht is ze weer rustig geweest maar ze is beduidend voller in de flanken, ze gedraagt zich ook anders, ze is rustiger, heeft niet meer zo'n haast om naar buiten te gaan, vanmorgen ook weer niet, uier is aardig vol maar tepels doen nog steeds niet mee, we zullen weer zien wat de dag brengt.
Ja waneer is iris gedekt ? Weten jullie het ? We hebben 2 datums mee gekregen, tegen Mel is 13 april gezegd en tegen mij is 18 April gezegd Ik heb me in de tussentijd ook al afgevraagd of dit niet de datums zijn dat ze moet bevallen ipv dat ze gedekt is!
Topic 3 begint nu serieuse vormen aan te nemen, dat had ik toch echt niet van tevoren kunnen bedenken, als ze gaat ontdekken dat ze internationaal bekend is ben ik bang voor nog meer diva gedrag