dat veulen komt op de eerste dag van topic 3 ! dus nog even door kletsen allemaal lol
V_eraa
Geplaatst: 02-04-12 22:37
Joltsje schreef:
kom op veulentje!!
@V_eraa. had ik vorige week ook last van. maar beide toetsen gehaald
pff ik heb er nog 4 deze week.. en het is allemaal enorm veel .. maar ja ik hoop maar op makkelijke toetsen (A)
Leanne_Salvo
Geplaatst: 02-04-12 22:59
Dacht: nog even kijken voor ik naar bed ga *hoophoop* nog niets... Maar er is iets aan het gebeuren, morgenochtend ben ik weer van de partij om te cheeren!!
maar er is verandering in haar gedrag aan het komen. ik ken je gevoel inmiddels ester, ik heb een konijn hoog drachtig terug gekregen. arm ding ze wilde haar niet meer nu ze zelf jongen kreeg (zet er dan ook geen mannetje bij ) ze is al een week met haar nest bezig, haar moeder deed het overdag en die nacht legde ze het nestje deed ze altijd zo
Oeh spannend, er is verandering! Misschien heeft iris toch naar ons geluisterd? Al denk ik dat ze toch echt voor een 3e topic gaat. Ook weel leuk natuurlijk! wat is het record aantal topics/pagina's op bokt VOOR er een veulen geboren werd?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 00:10
Sorry een latertje vanavond Er is inderdaad verandering in haar gedrag en zit ook echt aan voorwerk te denken maar ja..met Iris kunnen we in de tusentijd van alles verwachten, die doet weer een klein stapje en dan weer dagen niks. Op dit moment is ze in haar stal niks anders dan anders, wiebelen, liggen, hooitjes knabbelen, elke avond in dezelfde volgorde Zo jammer dat jullie niet mee kunnen kijken, nou ja wie weet volgend jaar!!
Hier ook een stille meelezer, kijk iedere dag even of het veulentje er al is maar helaas.. Ik heb wel sterk t gevoel dat iris vannacht haar veulentje aan ons gaat laten zien!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 00:26
Leuk dat er zich nog steeds stille lezers melden, heb er werkelijk geen idee meer van wie hier dagelijks allemaal checken
njiloj
Geplaatst: 03-04-12 00:27
Bassenqua schreef:
Leuk dat er zich nog steeds stille lezers melden, heb er werkelijk geen idee meer van wie hier dagelijks allemaal checken
ja, hier nog een stille meelezer!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-12 00:28
er kunnen er nog wel een paar meer bij hoor!
Iris zit trouwens vanaf 13 April gerekend op 356 dagen, vanaf 18 April dus op 351 dagen.
corina21
Geplaatst: 03-04-12 00:29
Hier ook volg het al van begin.
Haarbal
Geplaatst: 03-04-12 00:31
Ik ook stille meelezer
Ze laat ons wel erg lang stil meelezen moet ik zeggen!
Dus wat doe ik, als eerste laptop aan in de hoop dat vannacht Iris een wonderschoon veulentje op de wereld heeft gezet. Helaas, dan maar naar stal ,voeren en mijn paardjes vertellen dat er nog geen beeb is