Goedemorgen, nog steeds geen veulen. Ze maakt het wel spannend die Joy haha
Nouska
Geplaatst: 24-04-12 10:20
Iedere dag als ik de cam aanzet gaat ze net mesten
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 10:26
Gaaaaaaaaaap.. Nou weer heerlijk geslapen *not*.. Schrik toch om het uur wakker om even te kijken want "stel dat er nou net niemand kijkt op het moment dat ze begint en het gaat fout".
Ik ben gelukkig vrij vandaag (rest van de week niet dus het moet gewoon vanavond vroeg maar komen) dus lekker rustig aan gedaan vanmorgen.
Ik ga haar zo met de rest 2 uurtjes op het lange gras gooien (wie weet helpt het ) en daarna komt ze weer naar binnen. Ik heb geen zicht op de wei en wil niet dat ze stiekum daar begint..
@ mariska. Mijn bevalling heb ik zelf opgewekt met wonder olie. je weet niet misschien werkt het?:P ik snap wel dat je niet lekker slaapt dan hoor! Maar tot half 3 is er elke nacht nog wel iemand. (kijk maar bij de tijden van post) dus tot half 3 voortaan lekker slapen haha
Ik heb gister tot een uur of 2 gekeken, daarna ben ik gaan slapen. Mijn vriend was nog wel wakker en die heeft nog regelmatig gekeken. Had al gezegd mocht ze gaan beginnen MOET je me wakker maken
Pfff zo verslavend en zoals Eliine al zegt het is niet eens mijn eigen paard, maar ik droom alleen nog maar over veulens die geboren worden hahaha. Wat erg eigenlijk :p
Puchje
Geplaatst: 24-04-12 12:29
Eliine schreef:
Ik sliep al onrustig (3 keer wakker geweest) en het is niet eens mn eigen paard kan me voorstellen dat je toch elke keer even wakker schrikt TS
Ik vind het zo leuk dat er zoveel mensen met ons meeleven naar dit veulen.. Erg leuk! En fijn dat er meer ogen zijn die haar in de gaten houden, zonder dat had ik helemaal geen oog dichtgedaan afgelopen nacht.
Ze staat nu nog even lekker op het gras, doe haar met ik denk een half uurtje ofzo weer naar binnen.
Ik heb vanacht paar keer gekeken toen ik aan t voeden was. Dame lag heerlijk te slapen.
vroli1
Geplaatst: 24-04-12 13:20
ik werd ook om 2 uur wakker.. en dan gelijk kijken op men telefoon of ze bezig was maar nee mevrouw was lekker aan het zoezen
OnlyFroukje
Geplaatst: 24-04-12 13:21
Ik vind het een super mooi beestje mariska. Denk dat ik moet afkicken, als de cam off is. Erg he Wij hebben ooit zelf ook gezegt we willen 1 veulen fokken, maar als ik dit forum zo lees is het zoon gestress wil ik me merrie die al 14 is niet aan doen haha. Dus we zien jou veulen gewoon een beetje als " het veulentje wat wij nooit krijgen Me man heeft niks met paarden maar die smst mij zelfs heeft joy al een veulen? Zo erg is het hier al hahahahha blijft wel in drenthe dat scheelt hahaha
Edit: nou ja geen zelf zien geboren veulen uit eigen merrie zijn wel met een bezig waar we in mei gaan kijken