Wat een schatje, Janine! Leuk ook dat kleurverschil op haar neus 
Daphara schreef:Ik ga er naast staan en meet dan ten opzichte van een ontspannen bovenarm/schouder op mijn arm zet ik een stip. Thuis bij de deurpost zet ik de stip over en dan meet ik het met een meetlint op. Ze gaat nu alleen bijna mijn schouder voorbij, dus ik ga een stokmaat aanschaffen zodra Agradi weer een kortingsactie heeft.
Slimme oplossing! Ik denk dat ik ook een meetstok ga bestellen, zie dat Agradi nu een kortingsactie heeft op deze: https://www.agradi.nl/harrys-horse-meet ... -180cm.htm
Helaas gaat het met mijn jaarling nu wat minder. Ze had gister avond ineens een enorme wond. Vanochtend vroeg gelijk de dierenarts gebeld en ze hebben het moeten hechten. Al met al doet ze het ondanks deze omstandigheden super vind ik. Ze liep met me mee de wei af (is nog een dingetje met haar) en ze neemt goed haar medicijnen (vandaag in ieder geval
). Sprayen met acederm vind ze verschikkelijk, maar ik zie het maar als een goeie oefening.. Het is helaas niet anders..
Zo trof ik haar vanochtend aan:
Spoiler:

Na het hechten is het ingesprayt tegen de vliegen, met verband is helaas niet handig op deze plek.

Daarnet zag het er zo uit:

Ik heb net toch nog maar even snel extra zilverspray besteld, in de hoop dat als ik het morgen zodra het bezorgd wordt vanuit mijn werk nog even snel een keer kan sprayen. Het helpt enorm tegen de vliegen.
Hoop echt dat de hechtingen blijven zitten en het snel dicht groeit!