Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:haha ik zou er ook niet aan denken... en ook niet durven haha ik pak altijd een bezem en dan roer ik wat in het rond laat die bezem los en ren heel hard naar mijn vriend... Die doet het dan verder mijn held.... hier van die hele grote zwarte gore spinnen die ik echt verschrikkelijk vind brrrr dus geef je groot gelijk haha!
miranda1967 schreef:ze is ook best onrustig vind ik zelf ,anders dan de laatste dagen ..bevallen paarden eigenlijk alleen snachts ?
FlameHorse schreef:kappiegirl schreef:haha ik zou er ook niet aan denken... en ook niet durven haha ik pak altijd een bezem en dan roer ik wat in het rond laat die bezem los en ren heel hard naar mijn vriend... Die doet het dan verder mijn held.... hier van die hele grote zwarte gore spinnen die ik echt verschrikkelijk vind brrrr dus geef je groot gelijk haha!
doet me denken aan de spin in de wasbak.. Een meisje wilde water drinken en ze zag dat beest en rende keihard weg en ging gillen. Komt een jongen aanwandelen haalt hem met een doekje uit de wasbak, gaat hij met de spin op het doekje door de klas banjeren, ja dan ben ik ook weg....