Nog een stille meelezer!Volg via mobiel maar ga toch onder de dekens kruipen Ben benieuwd en succes als het komt!
Roosch schreef:Ik vind Everlast wel een leuke naam. http://www.pixmania.nl/nl/nl/11735256/a ... tAodtGkAbA Dat is het zeker!!!
lifaya schreef:Ik houd het bij Bugger (pestkop voor de mensen die het woord niet kennen )Ik ken het woord niet
Ze houdt haar vrachtje lang binnen. Ik ga slapen. Mocht het vannacht willen komen; ik wens het merrietje een goede bevalling toe. Ik zie het morgen wel.
althans, eigenlijk meer in de zin van "sodemieter/potverdikkie etc" dus als iets niet goed gaat dan gebruiken britten het
kiki1976 schreef:Wil/moet eigenlijk naar bed.......Maar wil veulie zienMijn probleem ook, maar ik wil toch ook wel graag naar bed, ben zoo moe ga dus maar! tot morgen
EquiPhoto schreef:Tsja Jolien, uniek ben je zeker Swimmer is echt n leuke naam, en indd, alleen JIJ kan dat verzinnen.Haha
kiki1976 schreef:Wil/moet eigenlijk naar bed.......Maar wil veulie zienhaha, same here !Maar ik ga proberen nog even op te blijven
blair schreef:kiki1976 schreef:Wil/moet eigenlijk naar bed.......Maar wil veulie zienhaha, same here !Maar ik ga proberen nog even op te blijven Hahahh ik ook