He bah Maris (en je vriend) heel veel sterkte het had niet zo moeten zijn .. Gelukkig dat joy het gered heeft .. arm ding
jenne
Geplaatst: 28-04-12 07:04
Heel veel sterkte om dit een plekje te geven! Zo te lezen hebben jullie gedaan wat jullie konden, en gelukkig gaat het met Joy naar omstandigheden goed. Maakt het niet makkelijker, maar hoop dat jullie er wat rust uit kunnen halen.
Gelukkig gaat het met joy naar omstandigheden goed
murness
Geplaatst: 28-04-12 07:17
Ik ben vannacht om kwart over drie afgehaakt. Ik kon het gewoon niet meer aanzien. Daarnet opende mijn man de cam en zei: hé, d'r is nog steeds geen veulen? Toen wist ik genoeg.
Mariska en Gerard, heel erg veel sterkte met het verlies van een (ongetwijfeld) enorm mooi veulentje. Wat een kl*te-situatie. Je kijkt zo lang uit naar het veulen van een hele leuke combinatie. Een veulentje voor je moeder. En dan dit... Kan me zo goed voorstellen dat je er nu even helemaal doorheen zit. Gelukkig gaat het met Joy naar omstandigheden goed. Dat is nog een (schrale) troost. Geef haar maar een hele dikke knuffel, want die heeft ze wel verdiend.
Ik heb (gelukkig) geen directe beelden gezien maar wel actief meegeleefd vannacht en dit had niemand aan zien komen.. Ik hoop dat Joy verder oke is en er snel weer bovenop komt En heel veel sterkte voor jullie, Mariska en Gerard
Verdikkeme Maris wat een k*tnieuws, we hebben allemaal zo meegeleefd!
Faniek
Geplaatst: 28-04-12 08:02
Ik start de cam en met het beeld wat ik zag ben ik direct naar het topic gegaan.
Mariska ik wil jou en iedereen bij jou veel sterkte wensen, wat verschrikkelijk.. Niet te bevatten, de tranen liggen hier ook vooraan. Ik ben "blij" om te lezen dat het met Joy goed gaat. Meer weet ik even niet te zeggen
Dragon16
Geplaatst: 28-04-12 08:09
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens mariska,gerard en joy ook veel sterkte. Dit is wel het laatste wat ik verwacht had.
melinda15
Geplaatst: 28-04-12 08:14
Jeetje wat erg dit, kan iemand mij via pb sturen wat er nou aan de hand is geweest, en waardoor het veulen er niet meer is ? Ik wil het heel graag weten, godsamme wat is dit pijnlijk om allemaal te horen .. aub wie wil ff mij verslag doen via pb ??
D_Travis
Geplaatst: 28-04-12 08:15
Jeetje sprskeloos.. Mariska en gerard heel veel sterkte.. Bah wat een vreseljjke toestand
Lara
Geplaatst: 28-04-12 08:15
Wat erg dit.. Ik wil je heel veel sterkte wensen.. Dit is echt vreselijk..