Ze heeft Namelijk om de zoveel 10 a 20 min lichte kramp lijkt wel iets in de richting van zwakke voor weeen. Hou het nog wel even in de gaten. Ze ligt verder redelijk rustig alleen ze kan niet echt in slaap komen.
De laptop gaat mee naar bed, 's morgens gelijk weer mee naar beneden, het is dat ie niet meekan met de hond uitlaten........ En nu moet ik werken en kan ik niet meer kijken, de cam heeft het op mijn foon gedaan, maar nu helaas niet meer. Wel blijf ik topic lezen, dus blijf updates plaatsen hé, al zal het veelal 'yep, ze staat weer te eten' zijn, hahaha. Hup Joy, succes. Kom maar op met je mooie veullie!!
Kimara_00
Geplaatst: 24-04-12 08:08
ze staat veel te zwiepen met haar staart
huh?... dit had ik gister al verstuurd...
OnlyFroukje
Geplaatst: 24-04-12 08:11
Kimara11 schreef:
ze staat veel te zwiepen met haar staart
huh?... dit had ik gister al verstuurd...
wilde al zeggen staat er juist rustig bij hahahah
Eliine
Geplaatst: 24-04-12 08:20
pff dit is niet goed voor mn nachtrust ben serieus 3 keer wakker geworden vannacht en hup meteen laptop gepakt (ligt naast mn bed startklaar, hoe erg ) en cam gecheckt maar helaas helaas, nog geen veulentje. Ze lag er wel prinsheerlijk bij vannacht.
Gister morgen kon ik het niet afrennen stond ze al buiten:( vandaag niet:D Dus ben benieuwd of ze naar buiten gaat. Want maris dacht dat het niet lang meer duurde gister