Hee wat leuk zeg! Ik zie nu pas dit topic! Ik denk dat de meesten mij al wel kennen van het DBT.
Ik had deze merrie vorig jaar augustus gekocht en ze bleek ook drachtig te zijn. Voor mij het 1e veulen ooit, dus het was super spannend!
Dus omdat het echt een ‘oepsie’ moment is geweest hebben we de kleine man ook Oepsie genoemd. Nooit gedacht dat het zo’n mooi veulen was. Leek bij de geboorte donkerbruin, maar zie wat er is uitgekomen! Ondertussen gaan de baby haartjes echt al eraf en komt er zwart door! Ondertussen is hij alweer 6 weekjes!
Geboren 21 april Helaas geen recente foto. Biscuit een palomino bont tinker hengstveulen
MariekeS_
Geplaatst: 30-08-19 23:12
Wat een knappe baby’s allemaal
@Celeste: die foto met z’n been in de brokken-bak geniaal!!
Ik ben inmiddels geslaagd Ga aanstaande zondag weer langs, dan zal ik wat foto’s maken van mijn aanwinst! Een stoere donkere vos met 4 witte voetjes, ben er super blij mee
Wel mooi om te zien eigenlijk, houden ze het spannend haha
Waanzinnige foto’s Kabayo, veulen heeft echt een prachtig front zeg
Paint_Lover
Geplaatst: 01-09-19 09:58
Mijn vroegere palomino (die ik zelf gefokt heb) werd tegen de winter ook zo wit... leek net n schimmel idd maar in het voorjaar kwam zijn gouden vachtje weer gewoon terug.
Celeste, die is knap maar idd geen "gewone" bruine, lijkt wel n bay dun te zijn....
Kabayo, mooie foto's!
Hier alles goed, Frosty groeit als kool (zal dr vandaag maar weer eens opmeten) en is echt n grapjas... nergens bang van maar als ze iets NIET wil doet ze het dus ook echt niet.
Ik heb vorige week mn 3 kanjers apart op de foto gezet en afgelopen week ben ik maar eens gaan spelen met die foto's want ik wilde heel graag n familie portret hebben (vlnr: zoon, dochter, moeder).
Dit is m geworden, nog niet perfect maar voor n 1e keer ga ik niet klagen
Wat een knappe veulens en foto's komen er weer voorbij. Bijzonder dat een palomino haast schimmel wordt in de zomer. Denk je een palomino te hebben, heb je hem maar voor een halfjaar