Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

dat is wel erg haha, Kirs en Pjotr zijn toch wel een stukje groter dan Elsa en Marcel. Nu weet ik niet zeker of het klopt hoor, ik ging het ook bij Kirs proberen om te kijken hoe betrouwbaar het was en daar kwam ik 5 cm lager uit dan ze eigenlijk is (maar dat was ook minder makkelijk meten op borstkas hoogte). Als ik pixels meet op foto's zou ze 78 cm moeten zijn ongeveer. Ze is in ieder geval niet groter dan 78 cm, want dan zouden mijn benen niet lang genoeg zijn om haar klem te kunnen zetten
(wat gelukkig al minder vaak nodig is). Aan de andere kant is ze ook niet heel groot, dus het zou best kunnen dat jouw joekel van een veulen inderdaad groter is
.
. Pen gisteren in de PasTas gedaan (ja, dat is een tas met een foto van Pashtashe erop
) en vandaag Vu ermee geplaagd.

. 
), ik heb de pen heel verantwoord in de buidel van mijn trui gedragen, heb je ook geen evenwichtsprobleem

). Gewoon een beetje gescharrel en de ontdekking van de voerpan. Want daar mag ze normaal niet bij in de buurt komen als er nog eten in zit
. De slidings worden fanatiek geoefend.
).

Ze is schitterend