He balen Janine, ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
Janinevv
Geplaatst: 09-07-17 19:31
Silly1972 schreef:
He balen Janine, ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
Jaa ik ook, nog meer poedersuiker nieuws ik ben gesloopt en jank alleen nog maar blijkbaar is mijn merrie het veulen verloren het lag in het land achterop maar de merrie heeft er nooit bij gestaan en leek nog drachtig echt helemaal niks aan kunnen zien wat erg ik ben kapot
Cashmiro is inmiddels gespeend en gaat as zondag naar de opfok. Wordt al een heel vent, maar ik hoop dat hij in de opfok wat ballen kweekt, want hij laat zich wel op de kop zitten door de 2 merrieveulens waar hij nu mee staat.
Melissa0304
Geplaatst: 02-09-17 18:44
Hoop dat ik hier ook kan meebabbelen vorige maand een veulen gekocht Sam Tiny Toon
Janinevv
Geplaatst: 02-09-17 18:51
Welkom namiro! Wat een leukerd
Mijn drie musketiers! Ferry word zo groot! Buddy krijgt erg mooi kleurtje En Amara is echt mijn soulmate
Beer is ondertussen al weer een maand bij zijn nieuwe baasje. Hij doet het daar goed, staat samen met een shet ruintje en die twee zijn samen dikke maatjes, echt twee hoefjes op één buik.
Hij is flink gegroeid en zal nu ongeveer een cm of vijf a zes kleiner zijn dan mama.
Helaas kan ik geen foto plaatsen, aangezien ik alleen maar foto's heb met de nieuwe eigenaren erbij op.
Liaan
Geplaatst: 04-09-17 08:15
Wat gaat het hard he allemaal. En wat worden ze groot. Gaat heel snel.