Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gewoon goed krabbelen op zijn rug, dat vindt hij fantastisch.
en weer uit, en ach... nog eens aan
en dan weer uit
haha!
) en ga ik hem vlechten
Spannende dag dus. Want daarna moet ie ook nog effe voor de eerste keer op de trailer
maar ik zie het wel zitten, 't is geen dommerik en volgens mij heeft ie wel een veel beter karakter dan zijn gekke moeder
.Silly1972 schreef:Kijk hem eens genieten! Komt een mooi donkerbruin vachtje onderuit zo te zien.
Ligt het aan mij of wordt hij al behoorlijk groot?

Silly1972 schreef:Heidi zei al wel dat Ceasar groot fokt en dat is duidelijk te zien, ik hou ervan
Je houdt hem toch?
of er zou al iets enorm moeten veranderen op die 3 jaar, maar normaal heb ik grond genoeg dus zou hij gewoon blijven!
niet hoger dan 1m75 als het even kan
leuk, zal het zeker laten weten als'k een nieuw topic heb!
Hoewel ik nog steeds hem wat te wit vind, denk ik echt wel dat zijn bouw erg leuk is. Ik vind Evita een erg knappe merrie, met veel body (iets wat ik nodig heb, ik heb hele lange benen en ook al is een paard 1m70 als hij weinig body heeft, slingeren ze alsnog alle kanten. Evita heeft veel body, zit ik super op
) en als hij nu ook nog eens dat bergopwaartse van Ceasar heeft, zou dat wel leuk zijn. We zien wel hoe hij uitgroeit, maar k denk wel dat ik er een leuke gaan aan hebben