Gefeliciteerd! Ik dacht al dat het een hengstje zou worden Wat een leukerd!
Pocca_Locca
Geplaatst: 08-04-16 13:55
Daarnet het filmpje van de geboorte gezien, samen met mijn moeder.. Prachtig vonden we het allebei!!! Wat was het ontzettend spannend gisteravond, zeg! En wat een BERESTERKE BEER is het! En wat hebben jullie liefdevol en ontspannen meegeholpen, heel mooi, die sfeer...Kim is ook zooo lief, echt een modelmoeder! Nogmaals van harte gefeliciteerd met de meer dan geslaagde pracht BEER en rust goed uit, na al die emoties en slaaptekort!
melissssssx
Geplaatst: 08-04-16 13:57
Jaaa, eindelijk! Na stilletjes alle topics gevolgd te hebben is Beertje er!! Het is een prachtig beestje. Vond het zo mooi om de bevalling te kunnen zien op het filmpje. Hoe Kim op jou reageert en dat moment dat het echt doordrong dat haar veulentje er was Gefeliciteerd en ik kan niet wachten op nog meer foto's en filmpjes
SofieHavan
Geplaatst: 08-04-16 13:58
Echt geweldig filmpje, k heb zitten janken als 'n kind *ontroerend!!* (dat belooft als Evita gaat bevallen ) Wat een prachtig kereltje is het!!
Laatst bijgewerkt door SofieHavan op 08-04-16 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt
mairead
Geplaatst: 08-04-16 14:01
Daar is hij dan! Van Harte Gefeliciteerd!
Wat een knoeperd! Ben erg benieuwd hoe hij opdroogt.
Ontroerend zo'n geboorte. Nieuw leven,- iedereen moet daar aan wennen, het veulen, de merrie én de mensen. Bekende wegen zijn er niet, maar wijsheid en liefde maken het mogelijk.
Heel mooi gezegd! Hier sluit ik me volledig bij aan!!
pretty
Geplaatst: 08-04-16 14:26
Prachtig Tineke,dat filmpje is zo mooi om te kijken! Je hebt veel emotie in beeld gebracht,bedankt om te delen!
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ik heb het vannacht gemist maar je filmpje geeft het denk ik mooier weer want ze lag precies met dr kont tegen de muur. Kim had het er wel zwaar mee, maar het is ook wel een joekel!
Nu lekker genieten van het gespuis.
Wel apart; nu lijkt het inderdaad een vos. Maar dat kleurt dan bij?
Meid... Tien... en Maarten, zelfs ik heb een traantje weg moeten pinken, bij het filmpje, zo'n rust straalden jullie uit bij de moeilijkste momenten van Kim... er gewoon voor haar zijn. Niets van je eigen innerlijke spanning laten merken, haar bemoedigend toespreken, echte liefde! De interactie tussen jou, Tien, en Kim is zéér bijzonder, die vertrouwt jou 100%! En Maarten heeft een vastberadenheid en geduld waar ik veel respect voor heb. Wat een kanjer is dat ook, een rots in de branding als het er op aan komt.
Dan Beer... A Giant Bear has been born! Holy Moly wat een knoert al, wat moet Kim het zwáár hebben gehad. Beer donkert nog wel na, zo te zien aan zijn kleurstelling nu. Dat wordt een BEREsterke, brutale hengst met een imposant voorkomen!
Mens, wat ben ik blij voor jullie, blij voor Kim, blij dat mams en veulen gezond zijn.
WELCOME TO THIS WORLD, BIG BEAR!
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 08-04-16 15:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Hannanas
Geplaatst: 08-04-16 14:38
welkom kleine grote beer! Wat een dotje. Fijn dat Kim het ook zo goed maakt!
Ik ga volledig met Terpentijn mee. Mooier kan ze het niet verwoorden. Ik was stil en ontroerd door het filmpje. Zo mooi om te zien dat ik zelfs tranen in mijn ogen had ook omdat ik zo hoopte dat alles goed zou gaan.
Respect voor die stuiterkont van je... Maarten... you're the best....
Ik kom kleine Beer gauw bewonderen want dat is gewoon een Knuffelbeer.... en ik ben gek op knuffelen.