Poekkie schreef:Hoihoi, ik kom even binnenvallen na toevallig dit topic te hebben ontdekt![]()
Wat leuk dat je een volgtopic boordevol met foto's hebt gemaakt. Supermooie paardjes!
Maar wow, die staat wel heel erg overbouwddat wordt nog een verbazingwekkende groeispurt gok ik
![]()
De tinker lijkt mij idd ook wel redelijk fijn voor een volle tinker? Maar prachtig dier!
P.s. Ik denk dat er bij volgtopics altijd heel erg veel stille meelezers zijn. But don't worry, je hebt een geweldig topic gemaakt!
Hahah ja die kont van haar is ook aardig aanwezig

Ik hoop echt dat ze nog een aantal cm groeit

Ze is nu net zo groot als moeders (1.46m) ik denk en hoop dat zij de 1.50m haalt.
Runner zal wss de 1.60/1.65m hapen, Hij is nu al bijna net zo groot als mij en ik ben 1.60m

En ik heb nog steeds twijfels over of hij echt een volle tinker is, ik ben nog steeds van mening dat er iets van kwpn of zoiets bij in zit

Maar voor t zelfde geld is t wel een volle en duurt het bij hem gewoon wat langer om uit te zwaren.
Misschien dat ik vandaag even heen ga en nieuwe foto's ga maken

En zal dan kijken of ik duidelijke foto's van Runner kan maken, hij komt liever knuffelen dan even mooi poseren