En weer karmaspam!! Ze wordt met de dsg groter, zwaarder en brutaler.. Gisteren had ze het helemaal gevonden met mij.. Knuffelen, kroelen, stiekem knabbelen, op schoot klimmen.. Ok heb smakelijk gelachen om haar capriolen.. Mam is iets minder gelukkog met haar spruit.. Die was blij dat ik dr bezig hield, zodat zij vijf minuten ongestoord kon eten.. Karma komt namelijk uit volle galop tegem mam aangebeukt en vliegt dan met mach 3 de uier in.. Ik sta er niet heel sexy op, maar dit was wel een erg lief kusje.. Selfie met moeder en kindDametje krijgt een additude.. Vage foto, maar een indruk hoe ze aan t stuiteren was.. En een HAP uit t vrouwtje.. (hier heeft ze wel een tikje voor gehad, bijten wil ik absoluut in de kiem smoren..)
Rebecca schreef:Wat is ze toch knap , en potentiele papa mag er zijn Daar denk ik liever nog niet aan..
nine1987 schreef:[naam] schreef:Wat is ze toch knap , en potentiele papa mag er zijn Daar denk ik liever nog niet aan.. Ugh je weet wel
volgens je profiel is karma geboren in 1987 Ras: Welsh (A?)Afstamming: (via moeders zijde, vader onbekend) Uiteraardens Prins Abdullah x Colne Heartsease x Baledon JerimiahLeeftijd: 0 (15-03-1987
Wat een lekker karaktertje, die laatste foto Maar heeft ze nu zulke donkere vlekken op het gezicht of lijkt dat zo?