Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dees schreef:Citaat:Het beest is nog veulen.... Wacht eens af je zult zien dat er iets leuks uit gaat komen
Zo ze als veulen zijn, zo zullen ze als paard ook zijn.
De verhoudingen veranderen niet meer zoveel hoor.
ik heb een heel lelijk hengstveulentje op de wereld geholpen die met een half jaar bijna gratis weg gegeven werd door de eigenaar omdat hij alleen maar lelijker werd. toen is hij in de wei gedumpt met vriendjes van zijn leeftijd. op dit moment is hij 4 jaar en een fantastische dekhengst, compleet recht getrokken met een flinke waarde. en word op menig show in binnen en buitenland eerste. zijn broer was als veulen gelijk al ontzettend knap. maar hij zelf had 3 jaar nodig. zo werkt het met de mini's ook wel een beetje zeker de falabella's aangezien dit toch kleine kopietjes zijn van de Arabier. gezien dit veulentje zijn fijne bouw en toch lichte dish zal hij meer groeien als een mini paardje wat zijn bouw betreft, alleen wel wat meer de hoogte in (vermoed ik). maar ik denk dat hij relatief smal blijft. eerlijk gezegd vind ik hem persoonlijk echt fantastisch maar dat is smaken verschillend natuurlijk. alles is prima in verhouding. zijn hoofdje is ook niet te klein in verhouding met zen hoofdje en hij staat ook niet belachelijk hoog op zen benen. ben echt ontzettend benieuwd of dit zo blijft of dat hij ook nog een "lelijke" periode krijgt. of dat hij zo blijft en van mooi, mooier, mooist gaat. tja je weet toch nooit hoe ze groeien maar ik denk dat deze vent zeker mooi is op zijn 3e of 4e jaar! als je nog eens zoiets fokt... pb me dan hahaha!
Heb een brede rug.....
billionache schreef:Ik vind dat TS het recht heeft om zo 'arrogant' te reageren.
De hele discussie waarom ze deze combi fokt is immers in vorige topics al in geuren en kleuren uitgediscussieerd.
Goudlokje1 schreef:Oh, gaan we weer beginnen met het feit dat TS dit topic heeft gemaakt om een of andere discussie op te starten? Wat zitten er toch een stel onvolwassen kleuters tussen.
PenP2014 schreef:Als de discussie zo uitgekauwd is en je je veulentje wil laten zien moet je al niet propageren in de titel met minixkwpn. Dat doe je als je reacties op wilt wekken.
dit meen je toch niet?PenP2014 schreef:Als de discussie zo uitgekauwd is en je je veulentje wil laten zien moet je al niet propageren in de titel met minixkwpn. Dat doe je als je reacties op wilt wekken.
Als er vervolgens vragen worden gesteld over het fokdoel en er volgt een snauw ja sorry hoor. Noem jezelf dan geen "fokker" want een fokker legt graag zijn keuzes uitgebreid uit en maakt zich daarbij zorgen om de gezondheid van zn dieren. De geloofwaardigheid als fokker is er allang af.

billionache schreef:PenP2014 schreef:Als de discussie zo uitgekauwd is en je je veulentje wil laten zien moet je al niet propageren in de titel met minixkwpn. Dat doe je als je reacties op wilt wekken.
Hahahahahahadit meen je toch niet?
Het ras of de kruising in de titel zetten is bij mijn weten heel normaal op bokt, ook bij combi's zoals haf x fries bijvoorbeeld. Om dat nou propageren te noemen... Als TS het er niet bij had gezet had iemand het wel gevraagd of stond het in de OP. Dit vind ik een heel erg raar statement...