bedankt allemaal!! dit is voorlopig echt mijn laatste spam hoor
Echt niet! Meer = beter in dit geval.
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-14 07:09
bedankt allemaal!
jawaika doet het echt top! en een droom karakter het is een kopie van de merrie in karakter (en dat is een ++++) heel vrolijk en wakker maar erg goed gemanierd altijd meewerken en vol vertrouwen in de mens ze wil altijd met iedereen knuffelen als ik ochtend kom om buiten te doen staat ze voor de deur steekt direct neus in het halster even kroelen en dan aan een touwtje mee naar buiten! vanaf dag 1 al alleen merrie andere kant naast me zo fijn als alles zonder moeite gaat
zo zijn de sokjes wel duidelijk dus? ik dacht al dat ik gedroomd had sokjes tot de kogel
Mi_e begin maar vast met oefenen dan ik wil haar als 3 -4 jarige voor de keuring brengen en ohz zadel beleren om er mee te gaan rijden en later ook weer mee te fokken
stalNollie gisteren waren de sokjes er weer flink regen over der gehad en alle smeer er af toen waren daar weer de mooie sokjes ze zitten er nog zodra veulen haar er af is zal ik het nog eens duidelijker laten zien haar voetjes zijn gewoon steeds smerig van de nachten op stal
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-14 17:57
hier smelt ik bijna van waika weer eens in beeld ze doet het super top mama
Ahh wat zien ze er goed uit! Waika komt ook al weer langzaam terug in shape Op die foto heeft ze trouwens wel wat van een arabier over zich, met die grote ogen, neusgaten en dat edele koppie van d'r! Allebei beauty's, zo moeder zo dochter hè