ja... tiss haar eerste veulen dus kun je nooit met zekkerheid zeggen wanneer ze uitgerekend is... en mochten ze meerdere veulen hebben gehad is het ook nog niet met zekkerheid te zeggen... sommige bevallen eerder en sommige bevallen later... het is en blijft de natuur...
Rivendell
Geplaatst: 18-05-13 09:18
Purdey moet.rond 28 mei. Nog veranderingen bij Salanda?
Bij ons op stal was een merrie zo'n 1 a 2 weken over tijd. Is ook allemaal goed gegaan!
Ik volg voor zover mogelijk haha.
edit: was o.a. bij een merrie met haar eerste veulen.
lovesal
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-13 10:09
Rivendell schreef:
Purdey moet.rond 28 mei. Nog veranderingen bij Salanda?
Spannend! Ik hoop toch dat die van mij voor die tijd is bevallen Ja haar uiers waren weer een stuk dikker en de spenen stonden nu ook meer uit elkaar. Heb even geen tijd om een foto ervan te maken want moet zo werken. Maak ik vanavond wel even!
ja dat is die van mij heb ook een volgtopic gemaakt
ze moet eigenlijk tot 28 juni maar gister had ze ineens vreselijk valse weeën.. uier schiet ook al op .. dus ik heb de cam er maar op gezet ik schrok me een hatverzakking.
Lovesal,, zag je gister foto maken hihi en ff stal weer schoon. Hopen dat nu gauw komt vaak als ze over uirgerekende datum gaan word het hengst ondanks dat ons veulen 2 weken later kwam en als nog een merrie was wat denk je zelf dat word?
pradadaan
Geplaatst: 19-05-13 13:38
AnnemiekN schreef:
vaak als ze over uirgerekende datum gaan word het hengst
haha dat zeggen ze ja, maar mijn paard heeft 2 keer een veulen gehad, 2 keer een week over de uitgerekende datum en ook 2 keer een merrie dus ik geloof dat niet echt
lovesal
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-13 14:40
AnnemiekN schreef:
Lovesal,, zag je gister foto maken hihi en ff stal weer schoon. Hopen dat nu gauw komt vaak als ze over uirgerekende datum gaan word het hengst ondanks dat ons veulen 2 weken later kwam en als nog een merrie was wat denk je zelf dat word?
Pradadaan, haha ja weet niet of ik moet geloven hihi het is mij gewoon verteld. Lovesal, ik dacht bij onze dus een merrie en ondanks 2 weken overtijd wist het gewoon hihi. De uiers zitten al mooi vol denk dat niet heel lang meer duurt