Dreams do come true! Valk TiZusje Fiore

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:22

FlameHorse schreef:
Aartje schreef:
Als zij geen Gouden bokt veulen '13 wordt eet ik mn schoen op! 8)7

Wat lief van je moeder Cynthia! Wat moet dat fijn voelen dat er zo veel mensen met je mee leven, je steunen en zo blij voor je zijn! Geweldig toch? :))

Daar hou ik je aan!

Ow dat durf ik aan. :j Ben er zo zeker van met zo veel fans! Kan gewoon niet anders!

:') Nu wel allemaal stemmen hè, anders ben ik de sjaak
Laatst bijgewerkt door Aartje op 23-04-13 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

romy00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:22

<3 Even bijgekomen na een hele mooie en bijzondere avond zaterdag 20 april <3

Na heeeeel lang wachten krijg ik eindelijk een berichtje van mijn lieve vriendinnetje.
" Dag hars en hallo melk" Blijf je slapen op stal? :D Ja natuurlijk :D
Om 10 uur kwam ik aan op stal zenuwen gieren door mijn lichaam.
Even kijken bij lieve Keesje en weer terug ons etenshok in we leken wel een supermarkt
zoveel hadden we staan.
Cynthia ging toch nog maar even kijken rond kwart voor 11, ze kwam terug het duurt geen 3 uur meer! Zoals Cynthia dat altijd zegt
" Kom mee Draufie"
En ja hoor het mooie moment begon! Wat deed Keesje het goed zeg.
Cynthia keek me aan met haar water ogen ze vloog me in me armen het is een VALK!!!!!!!!!
En dan het moment van het kijken onder het staartje.
De droom van mijn lieve vriendinnetje is in vervulling gegaan het is een <3 VALK MERRIE <3 en wat ben ik blij voor mijn vriendinnetje
En niet zomaar een VALK MERRIE ze is zooooooo mooi Im in LOVE :+:

Lief Draufie super super super bedankt dat ik bij :+: TiSento de geboorte mocht zijn, en bij het prachtige meisje Fiore <3

SayaJones

Re: Dreams do come true! Valk TiZusje Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:48

Wauw, keer op keer krijg ik tranen in m'n ogen als ik het teruglees <3

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:36

omaTiFi schreef:
Hier een trotse TiFi oma. Zit met |( in m'n ogen dit allemaal te lezen en te bekijken.
Ik kan me voorstellen dat je zo gelukkig bent. Het is voor jou, jouw kindje. Ik ben blij dat ik dit van dichtbij mag meemaken. En kom zeker heel snel weer langs.
Geniet van je kindjes en blijdschap *\o/* .
En..... ik hou heel veel van jou <3

Kijk nou hoe lief... <3

En ik ben jaloers op Romy geloof ik..wat bijzonder! _/-\o_

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:49

Gefeliciteerd met je grote droom! je hebt echt een prachtig veulen gekregen heel veel plezier en geluk met fiore en natuurlijk kees.
hoe je je verhaal schrijft is zo mooi je voelt gewoon je emoties, de blijdschap prachtig.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:56

Oooooh wat is ze leuk. Ze is al een stuk meer af dan Nova, je kunt wel duidelijk zien dat ze lekker lang warm binnen gezeten heeft.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:24

Wel gefeliciteerd!!!!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:19

En daar kom ik dan ook nog eens, op pagina 9..

Ze is prachtig Cynthia!! :+:
Ik ben zo ontzettend blij voor je!

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:30

Dreams can come true, en wat mooi dat die van jou is uitgekomen!
Gefeliciteerd met je prachtige kleine meid!
Heel veel geluk en plezier met Fiore!

Ik moet zeggen, ik was vanaf dag 1 al fan van Ti. Ik weet zeker dat je een hele leuke eigenaar voor hem gaat vinden en die kan en mag dan heel trots zijn!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:42

Zo, maar even alle 9 pagina's bijgelezen..

Wat ontzettend lief OmaTiFi! :)

Ook ik moest even een traantje wegpinken bij je bericht over Ti.. Maar zoals velen al hebben gezegd: Ik weet zeker dat je een superhuisje voor hem vindt, met zó veel fans moet er wel één tussen zitten die hem dat huisje kan bieden!! :)

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:43

Wat gaaf dat je droom is uitgekomen! :D
Gefeliciteerd met dit prachtveulen!

Vind haar echt hel erg leuk en ga zeker ook haar topics in de toekomst volgen :)
Heel veel plezier en geluk met haar!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:49

ze is knap!!! ben benieuwd naar meer foto's!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:26

Wauw Cynthia dat je al weer tijd hebt om ons zo ontzettend goed op de hoogte te houden!
En die prachtige foto's erbij; SUPER +:)+

Leuk dat OmaTiFi er ook is hier :D
En leuk ook jouw verhaal te lezen Romy!

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:39

net dit mooie meisje mogen bewonderen.
Met mijn meiden in de bak gestaan en Cynthia zei ze kan schrikachtig zijn nou, Fiore dacht he dat is mijn maat en begon gelijk te kroelen met de meiden ha ha ha ha foto's heeft cynthia er van gemaakt.

Ik heb de foto's op mijn facebook staan cynthia maar weet niet of ik ze van je hier neer mag zetten.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:11

Al een tijdje niet meer op Bokt geweest (vriendin is pas overleden...)
Maar ik moest gewoon even kijken of Dais al een veulen heeft, en die is er. Wat een prachtig meisje Cynthia, je droom is uitgekomen. Wat moet jij je gelukkig voelen nu, Gefeliciteerd!
Ik vindt het mooi om te zien/lezen hoeveel liefde jij voor je dieren hebt, het straalt gewoon van je berichtjes af. En Ti Sento krijgt vast een prachtig plekje, met al zijn fans. Vindt het een hele dappere keuze. Je kunt ze alle drie houden, maar je kiest voor je pony's, Super! :j
Ook al ken ik jou en je prachtige pony's niet, ik zit toch weer met wat tranen in m'n ogen naar je prachtige meid te kijken <3 Die foto's maken me toch weer wat vrolijker :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:23

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:37

omaTiFi schreef:
Hier een trotse TiFi oma. Zit met |( in m'n ogen dit allemaal te lezen en te bekijken.
Ik kan me voorstellen dat je zo gelukkig bent. Het is voor jou, jouw kindje. Ik ben blij dat ik dit van dichtbij mag meemaken. En kom zeker heel snel weer langs.
Geniet van je kindjes en blijdschap *\o/* .
En..... ik hou heel veel van jou <3

Oma TiFi, u ook heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Fiore!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 19:38

Ik zag je reactie en ging dat eerst even regelen :)
Thanks voor de tip! Straks plaats ik hier weer een wat langer berichtje, maar om jullie even bezig te houden:

Kijk dan:
Fiore heeft van opa en oma (mijn moeder en haar man) een lief roze halstertje gekregen :D
Mijn verzorgster en ik zagen hem een paar weken geleden hangen bij Divoza en mijn verzorgster wilde hem meenemen, maar dat mocht niet van me, want dan zou het vast alsnog een hengst worden ;)
Nu heeft ze hem van opa en oma gekregen! <3
Afbeelding

En mijn vriendinnetje die ook bij de bevalling was (romy00), kwam ook aan met een kraampakket:
Afbeelding
Ik zal weten dat ik een merrie heb ook :D

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:45

Ze mag er wel wat vrolijker bij kijken hoor :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:06

Wat is dit nou, ik had een berichtje geplaatst en nu is 't weg :')
Opnieuw dan maar. Dat halstertje is echt lief <3
En ik vind dat ze behoorlijk op haar stoere TiBroer lijkt!
't is jammer dat jullie niet dichtbij mij wonen aangezien ik al 2 weken hele erge veulentjesknuffelneigingen heb -O-

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:13

wat een knapperd! gefeliciteerd met deze mooie dame :)

miranda1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:13

haha wat geweldig allemaal ,wat wordt er met je meegeleeft ,zelf oms TiFi (die waarschijnlijk nu voor altijd zo blijft heten haha) komt je op bokt opzoeken HOE lief is dat en hoe trots is ze op jou ,wat een geweldige moeder !
En Romy kan ook net zo mooi vertellen als jijzelf en zijn we allemaal een beetje jaloers op dat ze het mee mocht maken .. en dan al die fan's ..je wordt nog beroemt !
Wat een leuke kadootjes heb je gehad ,halster is echt geweldig ! en dat kraampakket is ook echt hilarisch !
ga vooral door met foto's en filmpjes plaatsen die met dat hooi is echt een giller ,ik ben vooral benieuwd naar het geluid van hinniken van Fiore en Daisy
haha dus Fiore is echt meidje ,hoe heeft ze dan een grote mond als iets haar niet bevalt ?
Ik hoop dat het nieuwe baasje van Ti erop voorbereid is dat Ti graag op schoot gaat liggen ,als veulie was dat wel leuk als die dat deed nu is nieuwe baassie dan gelijk vorige baassie :+ _O-

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:15

ahw die roze spulletjes zijn supercute <3 en dat halstertje staat echt heel leuk!

Wat een dotje is ze zeg! Ik ga haar net zo volgen als haar TiBroertje hoor :D

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:32

ohh wat leuk!
Ik vind het echt allemaal supergaaf voor je!
geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend :j
en Dais ook natuurlijk

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 20:36

Aartje is verliehiefd, Aartje is verliehiefd!! :P

Diaan, ik heb nog een zwart leren halstertje van Ti, dus als haar koppie wat groter is, krijgt zie die om. Dat staat ook heel mooi denk ik, maar een echt leren halster krijgt ze pas als ze uitgegroeid is :)

Sajavado en Aartje, ja, ik voel me bij ieder berichtje van jullie weer trotser en dankbaarder, wat zijn jullie geweldige volgers!

Over schoen opeten gesproken, sajavado!!!! :+ Wanneer zou jij dat ook al weer gaan doen? :D
Voor gouden Boktveulen heb ik jullie heel hard nodig hè :)

Lief Draufje, bedankt voor je berichtje, je maakt me weer aan het huilen! het was super om jou er beide keren bij te hebben en als Fiore ooit moeder wordt, ben jij er wat mij betreft weer bij! Super bedankt voor je prachtige kraamcadeau!! <3

JustSanne, me too |( :)

Pretty, wat zijn ze lief hè? :)

haffjechip, dankjewel! Ik ben blij dat mijn verhaal precies zo oeverkomt als ik het voel.

Dankje, Jaas! En ja, je moet nu ZEKER op kraamvisite komen. Ti wacht nog steeds op je ;)

Higgins, dankjewel! Ik heb er ook vertrouwen in dat het goed gaat komen met Ti. Ik heb al meerdere pb's gehad en eentje klinkt zeker heel goed. Dus een verkoopadvertentie is denk ik niet eens nodig :) Ti verkoopt zichzelf wel.

Buster, ik maak daar graag tijd voor. Jullie hebben me gesteund en vermaakt tijdens het wachten en alle lieve berichtjes nu verdienen ook aandacht.

Paulien, wat was ze schattig met jouw dochtertjes hè? Die vond ze wel leuk!
Ik heb ook twee hele leuke foto's van jouw meiden en Fiore, vind je het goed dat ik die plaats?

minajtje, jeetje wat erg! Sterkte :(:)
Ik voel me zeker gelukkig! Ik wist niet dat een mens zó gelukkig kon zijn!
En bedankt voor je lieve woordjes. Mijn paardjes verdienen gewoon het beste en Ti kan een beter baasje krijgen dan ik voor hem kan zijn nu mijn droom is uitgekomen. Ik zal zoeken tot ik een topthuis voor hem heb gevonden, al duurt dat nog maanden.

Blarhiminn, ik ben wel een meisjemeisje, maar ik was al die foto's nu echt zat! Ik wilde slapen, moest ik wéér op de foto. pffffffffffffff......

UMayDream, hahaha, arme jij ;)

Miranda, Fiore wil bijvoorbeeld niet dat ik haar vasthou met naar de bak lopen, maar dan heeft ze pech, want dat doe ik wel.
Dan gaat ze in de rem en als ik doorduw (ik hou haar bij borst en kont vast) gaan haar oortjes naar achteren en probeert ze te bokken _O-
Maar het is een schatje en haar kusjes-gen ontwikkelt zich goed <3

Ronaa, leuk! Zeker doen! :)

Dankje, Happy :)