Dank jullie wel foto's van vandaag... pepper,fijn je weer te lezen hier wanneer kom je weer pennymeisje spelen?????
mijn mama moet nog wat kilootjes kwijt en daar zorg ik voor Ze rent zich rot achter mij aan,hihi
Zo sta ik lief te dutten achter mijn mama,maar ik ben al aan het verzinnen wat ik ga doen
en zo sta ik ineens bij een andere moeder,mijn mam gaat dan gillen en meppen naar die ander,best grappig allemaal
maar ik kan ook lief bij mama blijven hoor ik mocht even mijn jasje uit,was erg lekker!!! Lief ben ik hier he let op dat kleine witte plekje in de vorm van hartje...
hier duidelijker,een hartje,grappig he?
word ik hier even in de maling genomen,een lege hooiruif
Heerlijke foto's weer. En mams maar rennen achter m aan. Hahahahaha. Lekker ding!
YazhiSien
Geplaatst: 25-03-13 22:27
Hahahha wat een scheurmonstertje!
xElienx
Geplaatst: 25-03-13 22:32
wat is hij toch WAAN-ZIN-NIG schattig Dat kan toch niemand weerstaan?! en ook nog een pracktisch handtasformaatje ideaal! Hij doet me trouwens nog steeds aan yuumpie denken
wat is hij toch WAAN-ZIN-NIG schattig Dat kan toch niemand weerstaan?! en ook nog een pracktisch handtasformaatje ideaal! Hij doet me trouwens nog steeds aan yuumpie denken
wil zograag langskomen, zal even kijken wanneer t uitkomt(bij mij en bij jullie ) dan kom ik ook nikan knuffelen (ik zal geen tas meenemen, anders verdwijnt hij daar in )
Wauwie!! Het wordt echt een beauty! Ik heb zelf vrijwilligers werk gedaan bij een fokkerij, amerikaanse minipaardjes, En mis de veulentjes echt die lekker op je schoot komen liggen en met je gaan spelen! Helemaal geweldig om jou fotos te zien!