Ow het wordt echt steeds spannender! Wel vervelend voor haar dat ze zo'n last heeft van haar buik.
draaakje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-13 21:17
Ik voel me nog steeds niet lekker en Pim had dus Arya voor me op het gras gezet en haar geborsteld (zo lief vind ik dat ) Maar hij heeft me later toch nog opgehaald want er lag bloed in haar stal. Ik verwachte een heel klein beetje, maar het was flink wat (zal ook erger lijken door het strooisel). Nu heeft ze elke dag wat bloed in haar kling, en volgens de dierenarts hebben sommige merries dit en is dit niet ongewoon. Maar hiervoor toch maar even de dierenarts gebeld. Het is waarschijnlijk toch weer een geknapte ader geweest. Het was "vers" bloed, ze heeft geen koorts, is schoon van achter (stinkt niet, geen slijm/etter enz.) In de gaten houden dus... Vind het echt vervelend want stiekem maak ik me er wel zorgen om. Gelukkig is ze verder helemaal zichzelf en niet ziekig. En deze heeft Pim voor me gemaakt
Hè bah, vervelend dat je bloed vind in d'r stal. Laat het veulen dan nu maar snel komen! Wel weer erg leuke foto's!
delerium
Geplaatst: 20-04-13 21:23
Ooooh Die kan echt niet nog ronder hoor Naar van dat bloed, maar als de DA zegt dat het nu eenmaal kan gebeuren en je aandachtspunten geeft die wel alarmbellen moeten aanzwengelen, dan zou ik het voor nu proberen toch te laten rusten...
Wordt trouwens steeds weer vrolijk van jouw blijdschap met de kleine, echt
Ja, ik kijk er enorm naar uit!! Het is zo welkom hier.
Maar vind het ook heel erg spannend. Ik denk omdat we hiervoor een doodgeboren tweeling hebben gehad (ondanks 3 keer scannen niet gezien) en een veulen wat op haar kop lag tijdens de geboorte (gelukkig wel heel snel kunnen draaien). Daar komt bij dat mij elk haartje wat een andere kant op wijst opvalt... Waarschijnlijk en hopelijk is het achteraf veel stress voor niets.
Wat lief van Pim dat hij Arya zo goed verzorgd! En hopen dat ze maar snel een heel gezond veulentje ter wereld zet, wie weet wel op mijn verjaardag as dinsdag
Wat heeft ze een rond buikje. Vervelend van dat bloed. Wel leuk dat jullie een veulentje krijgen wat je niet had gepland maar wel welkom is! Hopelijk komt het snel.
flare
Geplaatst: 21-04-13 11:03
iris17 schreef:
Wat lief van Pim dat hij Arya zo goed verzorgd! En hopen dat ze maar snel een heel gezond veulentje ter wereld zet, wie weet wel op mijn verjaardag as dinsdag
Jaaa ik ben dan ook jarig, laat het veulen dan maar komen!
Omdat Arya de spanning er nog in houdt heb ik het lijstje even aangepast;
ruin_lover 22 april hengstje [***] 23 april merrie Laura_stella 23 april merrie daniquend 23 april hengstje crazyshar 24 april hengstje noukso 25 april merrie Whis_Serada 27 april hengstje FD_horses 27 april hengstje nardxash 28 april hengstje smileydees 30 april merrie dippie25 26 april merrie Lauraa 29 april merrie Toralone 3 mei merrie
Als ze zo door gaat dan sluit ik een mei veulen niet uit. Vannacht was ze wel weer erg geïrriteerd naar haar buik.
Talindos
Geplaatst: 21-04-13 11:25
Nou dan ga ik ook maar een gokje wagen ! 24 April Een Merrie