Dance heeft gewacht tot Linda naar haar werk was en toen vond ze blijkbaar dat het tijd was...dus heeft Linda haar moeder de rol van vroedvrouw op zich genomen De rest mag ze vanavond zelf vertellen
Wat een stinkerd die Dance, zal je net zien. Anja je mag vast wel zeggen of alles goed is met moeder en kind ?
Ja de Te-rut Ik heb dus nog niks gezien maar alles ging super het schijnt een merrie te zijn met een heel leuk wit hoofd En ik moet nog ff
Bassenqua schreef:Wat een stinkerd die Dance, zal je net zien. Anja je mag vast wel zeggen of alles goed is met moeder en kind ? Ja hoor,alles is prima verlopen voor zover ik weet!
xElienx schreef:yeeeeeeeeej!!!!! GEFELCITEERD!!!!!! is dit het startsein van de babyboom?! Ik hoop het!
Dustinlover schreef:Echt ik zou niet meer normaal kunnen werken haha.. mij zouden ze dan denk ik ook liever kwijt dan rijk zijn Al thuis Linda??????????????????
Ik zou inderdaad ook echt een stuiterbal zijn Linda zit hier iedere pauze te kijken of je foto's hebt geplaatst, maar nog niks