net even bij der gekeken!! drupt en begint op melk te lijken straks weer even kijken of het vanavond nog melk word kom maar veulen doet een weeën dansje
ik zie nu je topic, wat een supermooie merrie (ben gek op vossen met bles )de hengst mag er ook wezen hoor, al houd ik meer van zwaardere paarden..hopenlijk gaat de bevalling vlot en gaat het met merrie en veulen(s) goed !
merrie is onrustig!! schraapt flink trapt met achterbenen......dit kon wel eens snel gebeuren... (hoop ik!)
Hoe moet je waken Lisch, kan je iets zien vanuit je huis ofzo, of ben je nu ook echt in de stallen aanwezig al de hele tijd?
Schrapen kan idd duiden op een naderende bevalling, succes, ze heeft vast expres zo rondgesprongen, eruit met de bagage.
net even bij de merrie geweest melk loopt inmiddels... is wel weer rustug hoewel ik veel lawaai hoorde in der buik..lichten uit gedaan en afwachten of het echt komt! ik heb de paarden aan huis en een camera in de stal die op de tv in de slaapkamer aangesloten zit en een singel om!oja heb de camera alvast klaar gelegd bij nieuws plaats ik direct wat