heeft veearts vannacht 3 keer laten opstaan, dus gaat precies wel meer liggen.. Aan de rechter uier hangt er wat wit vocht, maar kan nog niet zeggen dat het met druppeltjes eraan hangt Haar banden zijn slap.. vandaag 9 dagen over tijd, wachten wachten wachten
Zo dat staat al heel strak, heb je het idee dat er nog meer bij kan? Dit veulen krijgt wel een vloedgolf aan melk straks als ie de eerste slok mag nemen whaha! Hoop dat ze de dierenarts vannacht niet blijft pesten maar dat ze gewoon gaat beginnen... Ik ben bijna net zo benieuwd naar dit 2de veulen als jij haha!
haha ja melk genoeg denk ik Welja, bij de andere merrie liep de melk er de laatste twee dagen eruit.. dus dan denk ik dat de spenen zelf wel nog kunnen verder vol lopen bij deze merrie.. Haar banden zijn wel precies drilpudding.. En het is net de laatste 2 dagen dat ze begonnen is met dierenarts te pesten, dus misschien ze wat last krijgt Haha ja de eerste nacht was ze gewoon gezellig aan het rollen tweede nacht stond ze al recht toen dierenarts aankwam, aandacht vragen kan ze wel :p
spenen lijken meer te vullen, kan natuurlijk ook aan de foto liggen maar vind het maar gemeen van haar dat ze het veulen zo lang voor zich zelf wil houden haha!
Spannend!!! Hoop dat het snel een witte druppel is en dat ze dan toch maar eens gaat laten zien wat er in haar reuze buikje schuil gaat... Duim duim duim duim duim!