Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De hengst was me er 1.. In het filmpje was het voor de eerste keer voor hem dat hij de grote weg zag die aan ons erf lag waar auto's en traktoren langs reden.. Uber spannend natuurlijk
(Hij was helemaal verkikkerd op Noor)
Eskimo schreef:Heb je eigenlijk al namen bedacht voor het toekomstige veulen?
Maar als het een merrietje is, is de naam even afhankelijk van welk stamboek het wordt. Voor het Barock Pinto stamboek moet de naam met een B beginnen, en voor het NRPS maakt het niet uit. Als het een hengstje is, moet het voor beide stambomen met een B beginnen.
Jose22 schreef:Vond ik ook. Maar gelukkig was mijn vriend al onderweg naar stal (die ging Andra buiten zetten) en kon hij het direct controleren.
Ach ja, 9-10 is toch niet zo'n mooie datum. Dan is 10-10 beterOp de 10e van de maand heb je toch ook die loterijtrekking? Dit keer winnen we de hoofdprijs, wedden?
yvonnedv schreef:Jose22 schreef:Vond ik ook. Maar gelukkig was mijn vriend al onderweg naar stal (die ging Andra buiten zetten) en kon hij het direct controleren.
Ach ja, 9-10 is toch niet zo'n mooie datum. Dan is 10-10 beterOp de 10e van de maand heb je toch ook die loterijtrekking? Dit keer winnen we de hoofdprijs, wedden?
12-12-12 is nog een veeel mooiere datum
yvonnedv schreef:Jose22 schreef:Vond ik ook. Maar gelukkig was mijn vriend al onderweg naar stal (die ging Andra buiten zetten) en kon hij het direct controleren.
12-12-12 is nog een veeel mooiere datum