Geplaatst: 11-05-12 22:49
Bassenqua schreef:
Chayton gaat 10 Juni voor een fotoshoot De foto in mijn profiel is van een jaar geleden dus verse foto's zijn weer nodig.
Ga je naar beilen ????
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-12 23:01
Rommulus, ja naar Beilen.
Takoda heeft vandaag zijn eerste echte racepartij met de groep gehad. Peaces en Junita lopen apart van Iris, Takoda en Viga en begin avond heeft Jack Peaces het erf opgehaald om even lekker te poetsen en Peaces hebben we voor de laatste uurtjes bij Iris etc gezet. Opeens kreeg Peaces vreselijke kolder in de kop en de hele bubs ging mee. Ok er waren wat bijna botsingen en oew momentjes maar ze hadden ontzettende schik. Met scherpe bochten wijkt Takoda teveel van Iris af, hij neemt de bocht te ruim dus ja..... Was wel weer erg leuk om te zien, Viga al puffend en steunend maar nog lekker gek doen hoor!
rommulus
Zucht, heerlijk hoe je alles beschrijft! zo levendig en als ik me ogen sluit zie ik het zo voor me. Petje af hoor. Nu viga nog en dan heb je vast 2 van die ondernemende typjes Heerlijk mannetje is Takoda
Wat Fijn dat het zo goed gaat met de kleine vent! hopelijk valt de prut in zn oog een beetje, mee en is t alleen een een dipje voor een dag (en heb jij wel lekker kunnen knuffelen)
Het is ook een ondeugd maar een zalig kereltje. Ik heb net zijn nieuwe halster gepast en die zit goed. Ik zal morgen eens proberen een foto te nemen, past op je hand Vrijdag komt de hoefsmid weer, kunnen we hem iets makkelijker vasthouden. Hij moet echt alweer nodig bekapt, voornamelijk achter.