het lijkt er nog niet op hoor wel mooi vol uier savonds iets minder.. maar wil niet verrast worden en dat ze dan verkeerd scheurt
lisch schreef:straks gaan onze dames tegelijk of is waika toch nog eerder SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST...... Ga fietsen jij.....
_Natasja_ schreef:Kirsten heb je wel goed gerekend???Straks komt dat veulen pas als wij un Marokko zijn. Hey joh! Hou jij eens ff op!
Fiebie schreef:_Natasja_ schreef:Kirsten heb je wel goed gerekend???Straks komt dat veulen pas als wij un Marokko zijn. Hey joh! Hou jij eens ff op! Nee
lisch schreef:lijkt het er wel op dat het komt dan...?Met vlagen...... Vol uier..... theezakje, spanning, geen spanning...Het enige wat constant blijft is een zakkende buik en banden als elastiekjes
Mioux schreef:ik gok dat je veulentje op de 9e komt overdragen schijnt in te zijn in 2012 Yes please..... Het maakt me allemaal niet meer uit, als het maar voor mijn vakantie is.....
Mioux schreef:mis ik nou trouwens de papa? Of ben ik echt zo blondT ?Nogal ja Feebs, mijn 500e waardevolle bericht plaats ik binnen jouw topic