Ik reageerde gisteren pas in deel 2, nu zie ik al een deel drie dus weer een stipje hihi en de tv weer even aanzetten.
De herkomst van stipje weet ik trouwens niet:p ik zag het ooit van iemand anders en wist wat het betekende toen dus nu gebruik ik het ook:P Volgens mij is het zo voortgevloeid hehe
Stipje typen is allang niet meer nodig gewoon het rondje aanklikken bij abboneer dan heb je het zelfde effect en hoeft een topic niet vervuild te worden met mensen die alleen maar het woord Stipje typen om het topic te kunnen volgen
Ben wel heel benieuwd of er nu echt wat gaat gebeuren vandaag of vannacht. Hoop alleen niet te laat
ga overmorgen weg en kom donderdag pas terug, dus ik vrees dat ik het feest ga missen... Kom op Joy, vanavond zou me erg goed uitkomen!
stipke
Geplaatst: 27-04-12 16:01
Kan de verleiding ook niet meer weerstaan. Heb de cam ook maar aangezet tijdens het werk.
LisaDijk
Geplaatst: 27-04-12 16:05
Ik ben nu ook al een tijdje aan het volgen! het word nu wel erg spannend en kan de verleiding niet meer weerstaan om de cam niet aan te hebben staan haha.
Ze ligt er nu trouwens wel heel mooi bij, dus ze hoeft alleen nog maar te persen