Een kind krijgt een kind PART THREE.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bent u een

stille meelezer.
1739 (90%)
actieve meelezer.
184 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1923

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:17

zo zo ... 18 maart uitgerekend ( volgens mij ? ) en op 4 april nog geen veulen ! Ze laat jullie wel lang wachten zeg ! :D Maar de vraag is tot wanneer ? := als er nog een 5e topic komt ....... heeft ze dan wel een veulen ofgewoon iets ronds door geslikt:D maar Iris om op je kunt het wel !! Laat ons niet heletijd in spanning zitten :j Wat zwaar voor jullie om zo lang in spanning te wachten !! Respect voor dat ! +:)+

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:17

Tsja, dan meldt ik me hier ook maar als stille meelezer.

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:18

Wat een (imo ontzettend offtopic) geklets. Het is niet bij te houden, jammer. Ik wil geen zeur zijn, maar ik denk niet dat men het daarmee oneens zou kunnen zijn.
Ik heb nog een serieuse vraag gesteld, waar helaas niemand op lijkt te (kunnen/willen) antwoorden. Er is ondertussen al dusdanig veel overheen gekletst dat we al een pagina of 5 verder zijn en het waarschijnlijk alweer vergeten is. Daarbij is er simpelweg niet tussen alle klets-posts te komen.

Denk dat ik mij maar weer terug trek naar "stille lezer" die alleen even de updates van TS, en eventuele andere serieuse posters, checkt. Heb niet het gevoel dat mijn (poging tot) serieuse posts iets toevoegen, dus maak ik mij liever nuttig in andere topics. :) Wat natuurljk niet wegneemt dat ik nog steeds erg benieuwd ben naar hoe het gaat lopen met Iris en haar veulen.
Laatst bijgewerkt door _Evanne op 04-04-12 21:21, in het totaal 4 keer bewerkt

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:19

Wauw 455 stemmen al :wow:

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:20

_Evanne schreef:
Wat een (imo ontzettend offtopic) geklets. Het is niet bij te houden.
Ik heb nog een serieuse vraag gesteld, waar helaas niemand op lijkt te (kunnen/willen) antwoorden. Er is ondertussen al dusdanig veel overheen gekletst dat we al een pagina of 5 verder zijn en het waarschijnlijk alweer vergeten is.

Denk dat ik mij maar weer terug trek naar "stille lezer" die alleen even de updates van TS, en eventuele andere serieuse posters, checkt. Heb niet het gevoel dat mijn (poging tot) serieuse posts iets toevoegen, dus maak ik mij liever nuttig in andere topics. :) Wat natuurljk niet wegneemt dat ik nog steeds erg benieuwd ben naar hoe het gaat lopen met Iris en haar veulen.

Ik zou wel willen antwoorden, maar helaas ben ik niet zo'n kleuren expert... :P :#

Lisadliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:21

ik vond mijzelf toch wel zeer actief in het meelezen :P en af en toe reageer ik eens maar niet vaak dus wist niet wat ik nou was.. heb toch maar voor actief gekozen :D Maar Iris schiet eens op! Is ze niet toevallig pas over 2 maanden uitgerekend? haha deel 3 al weer..

meganproperx

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:22

wat een geklets :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:22

Lees weer mee en zal af en toe reageren :)

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:24

Deel drie....! Dan meld ik me ook maar weer. In deel twee heb ik dat gedaan op blz 20 ofzo. Nooooit gedacht dat er een deel 3 zou komen. TS waarschijnlijk ook niet :')
Ik ben een stille meelezer (MOET iedere dag even kijken...), maar kan met de iPad de poll niet invullen. Dus de stand van de meelezers is +1 :D
Nou TS, ik hoop voor jou en Iris dat er heel snel een klein frummeltje geboren wordt en er geen deel 4 komt -O-
Ik ga weer lekker meelezen :wave:

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:24

Ook ik kan je geen antwoord geven op je vraag heb er de ballenverstand van. Maar ik begrijp jouw kritiek wel. We gaan nu zelfs al melden hoeveel stemmen er zijn voor stille meelezers en actieve meelezers. Dat kunnen we allemaal zelf zien bovenaan aan het topic.
Op deze manier is het voor TS ook niet echt te doen om alles te lezen en te beantwoorden.
Ik duim weer mee op een gezonde bevalling voor deze lieve tienermoeder en hoop dat alles snel op gang komt.
Ik kan me voorstellen TS dat je ff in een dip schiet nu ze weer zo loopt. Maar zodra ze het gewicht van het veulen niet meer hoeft te dragen zal dit vast wel weer snel bijtrekken. Kop op, je doet het zo goed met Iris, alles moet gewoon goed komen. Zet m op Iris!

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:25

Zo, dat ging echt snel met dat vorige topic. Wat zal Iris haar lievelings nummer zijn? Dan zal ze misschien wachten tot er zoveel topics zijn ;)
Maar wel te hopen dat het veulen nu echt snel komt! Je zult nu ook wel je wallen onder de ogen van het mindere slapen wel moe zijn? ;)
Ik lees weer mee en hopelijk kunnen we je allemaal snel feliciteren! :D

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:26

Hahahahahaha we doen het goed... :D

Nou Iris laat dat veulen nu maar komen hoor! :j

elliecuijk

ik ben een stille meelezer(ja onder die steen is het wel erg druk).alweer een 3e topic.tjeempie ,iris wat doe je ons aan??
(kruipt weer onder de gezellige grote steen)
ts:suc6 met je 3e,4e,5e en 6e topic

Hillady

Haha iris zal wel veel complimentjes krijgen al het veulen geboren is :')

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:32

SmidjeJollie schreef:
Zo, dat ging echt snel met dat vorige topic. Wat zal Iris haar lievelings nummer zijn? Dan zal ze misschien wachten tot er zoveel topics zijn ;)
Maar wel te hopen dat het veulen nu echt snel komt! Je zult nu ook wel je wallen onder de ogen van het mindere slapen wel moe zijn? ;)
Ik lees weer mee en hopelijk kunnen we je allemaal snel feliciteren! :D

Ik hoop niet dat haar geluksnummer 99 is :P

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 21:34

:= := Het gaat nu wel erg hard hier, wel erg leuk dat de pol ingevuld wordt. :j

Ik heb alles wat vroeger binnen gezet zodat ik eens wat vroeger klaar ben en een paar uurtjes voor mezelf heb :o Bij iris weinig verandering alhoewel ik wel geschrokken ben van haar beenstand, als ze haar bekken maar niet scheef trekt, dat is een beetje mijn angst. Uier blijft hetzelfde, verandert weinig in op het moment, de meeste verandering zie ik nu in haar beweging en beenstand. Ik geloof echt dat het tijd wordt dat het veulen gaat komen, ik heb het idee dat Iris het zwaar heeft, krijg wat medelijden met haar alhoewel ze zelf heel tevreden en rustig uit haar oogjes kijkt. De afgelopen weken heeft ze ons opeens ook echt het vertrouwen gegeven, het is een compleet ander paardje geworden, ik ben daar erg blij mee. We zullen eens kijken wat de nacht brengt.

Bedankt voor alle complimentjes, het is nu zwaar maar het moet even, het is niet anders.

tamara266

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:34

Klik nietsvermoedend op het topic, blijkt het al DEEL 3 te zijn :+ Ff snel bijgelezen, Bassenqua dat was schrikken van der beentjes, hopelijk komt het idd door de aanstaande bevalling :j Nogmaals sterkte met waken :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:35

Je zou bijna gaan denken dat de gegeven dekdatum de uitgerekende datum is...

CupCakes_

Nu al weer een nieuw topic :oo
de tijd gaat snel, we kletsen veel, en iris POEP dat veulen dr nou us uut! :D

pleiada

Wow dit is haast niet bij te houden :oo Ik hoop echt zo dat het veulen nu snel komt!Iris begint het zwaar te krijgen..

Shareek

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:37

ik meld met ook weer! (als stille meelezer)

Miri

weer een nieuw topic!! het is inderdaad niet bij te houden haha. ik ga weer verder met duimen! ;-)

Iljavdm

Zitten er trouwens geen extra gevaren aan ? Omdat ze nog zo jong is :=

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:39

IloveNikitaa schreef:
Zitten er trouwens geen extra gevaren aan ? Omdat ze nog zo jong is :=

Ja, dat vraag ik me ook af :?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:40

Wat doet ze er lang over zeg! Laten we hopen dat er geen deel 3 komt!

En ik ga met mijn voorganger mee, is dit niet gevaarlijk voor zo'n jonge merrie?