Sorry hoor mensen, maar ik was echt helemaal op, dus moest even liggen Ik wist wel dat ik erna een beetje zou instorten. Maar dat geeft niet, het was echt de moeite waard
Hier zijn dan eindelijk de lang verwachte foto's, ik ga er zo weer heen en dan maak ik meer droogfoto's
Net eruit, ik was echt weer net 5 tellen te laat
De moeilijke weg naar de tepel vinden
Ehh groot, nee hoor dat lijkt maar zo. Mn mannetje was ook mee, hij moest eigenlijk werken maar nadat ik had gebeld dat ze vandaag ging bevallen, is hij toch maar thuis gebleven.
Helpen met staan, maar dat deed hij heel snel zelf al
Wat een leuke naam! Vind hem op foto 2 net een beetje op een kalfje lijken, niet beledigend bedoeld hoor want vind kalfjes heel schattig! En van die schattige krulletjes op z'n kont hihi, geniet er lekker van!
Dank jullie wel allemaal, met Noa gaat het echt heel goed en ze ziet er nu nog mooi uit. Ik blijf wel veel bijvoeren, maar ik heb wel de slobber afgebouwd vanwege de jeuk die ze kreeg. Ze krijgt nu alleen merriebrok en kuil.
En de droogfoto's dan... Hier was het echt onzettend butt weer, dus alleen een paar van op het paddockje, hopelijk morgen in de wei.
Ik deed de deur van de stal open en de kleine dacht: Hey nog meer vrijheid, dat afstapje neem ik gewoon ff!
En dat deed meneer dus ook gewoon:
Hij ging gelijk kennis maken met de buurman: Wat moeders niet leuk vond, die vond het al niet leuk dat hij zomaar zonder haar naar buiten ging Ze probeerde hem de hele tijd weer de stal in te lozen en hij ging gewoon zijn eigen weg en probeerde overal onderdoor te gaan en door te lopen
Mijn moeder wilde ook gelijk kennismaken:
Niet de beste kwaliteit aan foto's maar ze zijn met mijn mobiel gemaakt en het was zo somder dat hij niet echt scherpstelde, heel raar. Morgen weer nieuwe kansen, weet wel dat Noa hier een flinke kluif aan gaat krijgen hoe onafhankelijk hij nu al is...