Sorry... Fotos zijn niet bijzonder hoor, hij is maar half af op de fotos, nu is ie helemaal kaal Maar ik BELOOF..deze week nog maak ik wat nieuwe fotos, goed?? En dan kijken of ik weer via Photobucket kan uploaden.
Bij Photobucket kun je bij het uploaden ook instellen tot welk formaat ie verkleint. Even kijken op wat jouw instellingen nu staan.
Bassenqua
Geplaatst: 16-05-12 10:33
Tosa, ik werk altijd met Tinypic, werkt heel makkelijk Doe anders een PB en dan proberen we samen of het je via Tinypic lukt! Of je stuurt ze via sms en dan zet ik ze erop
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 11:34
Thanks Esther maar dit zijn nog geen "mooie" fotos, ik maak morgen wel een paar nieuwe!
Wat een aparte pony zeg! ik ben benieuwd naar kale foto's!
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 12:20
Nouja bij gebrek aan fotos kan ik wel wat over hem vertellen hoor Een ASPC heeft temperament. Als ik hem vergelijk met mijn AMHA hengst Vic, dan is hij echt anders qua karakter. Nu zijn de meeste paarden als ze voer krijgen wel onrustig, maar hij gaat steigeren, piaffe en passage in zijn box oefenen, onder het uiten van allerlei "kreten" (hij is erg vocaal) het liefst valt hij meteen op het voer aan als ik het kom brengen maar ik wil dat hij gewoon wacht tot het in zijn bak zit. Van de week dacht ie wel alvast erop te kunnen duiken dus ik zei "pleurt op" en hij moest wachten. Nou..de frustratie spoot uit zijn ogen, hij liep een paar passen naar achteren en hij gaf een bok en haalde uit met 2 benen tegelijk, ik dacht nog, wat fijn dat daar niemand achter staat hij richtte het niet op mij, maar gewoon, puur uit nijd. Aan de andere kant is ie heel grappig en is heel graag bij je: als ie in het land loopt en ik roep hem, komt ie aandraven, oortjes naar voren en staat vlak voor me stil en blijft ook gewoon staan wachten. Mijn andere paardjes komen wel, niet al te snel, en die blijven echt niet staan als er niks te halen valt En die ogen, zo mooi groot, je hoort het al, ik ben nog steeds in love Van andere Mariska hoorde ik al dat Dazzling net zo is, dus een ASPC is gewoon een volbloed in mini-formaat.
Ohhh zo'n paardje is dus helemaal iets voor mij Ik hoop dat er snel meer naar Nederland komen en dat ik er ooit in de toekomst 1 kan betalen
Bassenqua
Geplaatst: 16-05-12 12:43
Nu begin ik me dus serieus af te vragen of Chayton dan van Vic is Deze beschrijving lijkt erg veel op het karakter van Chayton, hittepetit eerste klas dus! LEUK!!!!!!!!
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 13:02
@VisibreTeam: ja leuk he? We hopen dat er snel wat meer komen.
Esther, helemaal top toch, zulk temperament?
Bassenqua
Geplaatst: 16-05-12 16:22
Ik vind dat geweldig hoor dat hittepetit zijn, van de week met wandelen met Chayton leek het weer of ik een mini arabiertje had te dribbelen aan de lijn en ook Chayton kan zo naar de Weense rijschool, alle kunstjes heeft hij al onder de knie, hij kan werkelijk op één plaats in zijn uppeltje staan springen en dansen. Ik hou daar wel van!!!
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 16:25
Ik moet er ook om lachen, het geeft ze wel wat extra's, niet dan? Maar Regal kan wel echt snel beledigd zijn hoor, hij vindt zichzelf echt heel wat (maarja das probleem met meeste hengsten )
Ze hebben inderdaad wel temperament. Dazzling loopt heel veel te rennen in de wei erg leuk om te zien Klopt Maris ze zijn inderdaad erg snel beledigd en dan kijken ze van pff wat wil jij nou!!! Het heeft wel wat hoor dat karakter wel prettig om mee te werken
Geen mooie ASPC merrie voor je verjaardag gekregen Maris ? Mijn halve aspc is idd ook een typje hoor, ze zijn idd nogal aanwezig. Morgen gaan we ze allemaal leKker wassen en dan zaterdag de show, ben benieuwd hoe de grotere typjes beoordeeld gaan worden.
Tosadog
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 09:21
Thanks! Heb ik geen mooi verjaardagskado gekregen? Het is stralend weer en Vic heeft een zoon gekregen van Sophietje op mijn verjaardag
Ja ik ben ook heel benieuwd naar de show!
Bassenqua
Geplaatst: 17-05-12 09:37
Dubbel gefelicteerd dan maar Maris Fijne dag vandaag.