Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Hij heeft als hij zin heeft, de gangen van papa (zoals op de foto).
Als hij geen zin heeft, is het net zijn moeder; stampen en maaien met zijn voorbenen.
Zijn kleur heeft hij van papa en mama.
Hij LIJKT wel dezelfde kleur als Dais te hebben, maar dat heeft hij niet. Dais is vos met flaxen (flaxen zorgt voor de witte manen en staart) en Ti is palomino (een gewone vos met een creme gen die zorgt voor een lichtere tent van zijn vacht en witte manen en staart).
Snap je?
Cynthia82 schreef:Gisterenavond zijn Diane_Basje en haar vriend op visite geweest bij Ti en vandaag lag er een DVD met 345! foto's in mijn brievenbus
Inderdaad, ja, dat zijn 23 pagina's! Dus kom maar op
Morgen ga ik ze op mijn gemakje uitzoeken en wat foto's hier plaatsen.
Diane en Paul, bedankt!
Cynthia82 schreef:Ik snap wat je bedoelt. Als baby was hij supermooi, maar vanaf een week of drie (toen hij naar de wei ging) werd hij zo licht dat je zijn aftekeningen niet meer goed zag.
Nu wordt hij weer zooooooooooooooooo bijzonder
Diane_Basje schreef:Cynthia82 schreef:Hij heeft als hij zin heeft, de gangen van papa (zoals op de foto).
Als hij geen zin heeft, is het net zijn moeder; stampen en maaien met zijn voorbenen.
Zijn kleur heeft hij van papa en mama.
Hij LIJKT wel dezelfde kleur als Dais te hebben, maar dat heeft hij niet. Dais is vos met flaxen (flaxen zorgt voor de witte manen en staart) en Ti is palomino (een gewone vos met een creme gen die zorgt voor een lichtere tent van zijn vacht en witte manen en staart).
Snap je?