gefeliciteerd met dit prachtig veulen,ik vind de ouders ook echt prachtig. ik ben benieuwd op foto's van het veulen als het droog is. mag ik vragen wat jij doet met deze prachtige paardjes? bv vrijheids dressuur/mennen etc
Zo'n speciaal veulentje zeg, zou hem mooi houden Valerie
Mariska80
Geplaatst: 01-06-11 07:39
Gefeliciteerd Mooi veulen ben benieuwd naar droog foto's
jolandje
Geplaatst: 01-06-11 07:43
valerie van harte gefeliciteerd met dit prachtige veulentje, hij is echt zó gaaf, en als hij droog is yummie!!
Starlight01
Geplaatst: 01-06-11 07:57
Gefeliciteerd Valerie , je zult heel blij zijn want je zat al lang genoeg erop te wachten.
En je zult zeker blij zijn met het kleurtje.
Ben benieuwd om de droogfoto's te zien. Ze geven goed weer uit, hij kan dadelijk al genieten van de zon.
Vanessa ook gefelicteerd want je hengstje is de papa.
Mag ik een vraagje stellen, aan wat kan je zien dat hij homozygoot is?
flyer
Geplaatst: 01-06-11 07:58
Oooooh Valerie,hij is prachtig!!! Gefeliciteerd en Vanessa natuurlijk ook Enne,ik heb er geen bezwaar tegen als je hem morgen meeneemt hoor
mdr
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-11 08:01
Bedankt iedereen voor de complimentjes! Voor diegene die het nog graag weten, hij is op dag 327 geboren!
Ariane, hij is zeker homozygoot omdat hij zoveel wit heeft en maar heel weinig kleur. Hij kan niet bont zijn, want geen van beide ouders draagt het bont gen en splash is net alsof ze door de witte melk gelopen zijn en omdat hij alleen maar op zijn rug nog kleur heeft, is dat een bewijs dat hij van beide ouders splash heeft mee gekregen en met andere woorden is hij dus homozygoot splash. Heb van Vanessa gisteren een leuke splashtekening gekregen, zal es zien of ik ze kan plaatsen.
Ja, straks kan hij al es buiten spelen en kan ik droogfoto's plaatsen!!!
mdr
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-11 08:02
flyer schreef:
Oooooh Valerie,hij is prachtig!!! Gefeliciteerd en Vanessa natuurlijk ook Enne,ik heb er geen bezwaar tegen als je hem morgen meeneemt hoor
Hihi, Anja, hij en Cinderella zijn nu nog wat jong om te daten hoor, maar later misschien wel hé Ben echt wel content dat hij geboren is, als hij er nog niet was geweest tegen morgenochtend, was ik denk ik niet vertrokken, zou geen moment rust gehad hebben. Dus kwam echt goed uit, ideaal!
mdr
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-11 08:05
Hierbij de splash-tekening:
Reken First Magic maar bij de laatste hé
yashilha
Geplaatst: 01-06-11 08:06
Gefeliciteerd!! Wat een plaatje helemaal mijn ding!
Wranglerbutt
Geplaatst: 01-06-11 08:14
Wat een snoepje van een veulen Gefeliciteerd! Wel grote kans dat hij doof is waarschijnlijk?
Tjinta
Geplaatst: 01-06-11 08:21
Gefeliciteerd, wat een droppie. Ik ben heel benieuwd naar droogfoto's. Hij is precies wat je had gehoopt toch??
melanie_h
Geplaatst: 01-06-11 08:23
Ooh Valerie Gefeliciteerd Haha en ook zo'n lekkere witkop die worden dit jaar wel regelmatig geboren he
Wranglerbutt schreef:
Wat een snoepje van een veulen Gefeliciteerd! Wel grote kans dat hij doof is waarschijnlijk?
Trouwens niet alle splash paarden zijn doof
Tosadog
Geplaatst: 01-06-11 08:25
Super gefeliciteerd Valerie, dit was het wachten meer dan waard he? En dat Sandy en Dream besloten om het nagenoeg tegelijk te doen..
Starlight01
Geplaatst: 01-06-11 08:31
Valerie bedankt voor de uitleg
joysjuh1987
Geplaatst: 01-06-11 08:37
Gefeliciteerd Wat een knappert Welkn bij het hengstenteam haha wel heel toevallig allemaal hengstjes Onze lange wachten werd bij ons allemaal beloond met een prachtig veulen.
Ja, Joysjuh, ik dacht het ook al, de hengstjes zijn weer aan de beurt Mariska heeft trouwens ook een hengstje van haar Dream! Mariska, proficiat hé! Wel leuk dat ze er samen aan begonnen! Misschien omdat ze allebei Cross Country bloed hebben En nu ben ik toch wel heel benieuwd naar Dream haar veulentje! Snel even spieken of er al foto's zijn!
En doof, dat weet ik niet natuurlijk, maar het lijkt me toch van niet, want het eerste wat hij deed toen mama naar hem hinnikte, was heel hard terug hinniken!
Bassenqua
Geplaatst: 01-06-11 08:44
Yeah daar is het dan eindelijk en kijk eens wat een beauty, gefeliciteerd hoor!!! Maar eh......waar blijven de droogfoto's??
Audrey, ja, is net een clowntje hé Ja, hoor hij is zilver, alleen op foto lijkt hij zwart, ik weet het. Ik keek naar de foto's en toen dacht ik ook van, allé, is hij nu toch zwart? Maar in 't echt zie je dus wel duidelijk dat hij zilver is. En nu moet ik echt naar buiten voor de droogfoto's