Doos! Ik zit maar te wachten op een pb'tje en per toeval kijk ik weer eens op Bokt en heb je er een veulen bij Gefeliciteerd!!! De merrie heeft weer goed haar best gedaan
WOW 9 pagina's verder en 1 van de grootste fans nog niet eens gereageerd ook hier dan nog maar gefeliciteerd met deze knapperd ik kom heeeel gauw m in real bekijken
Je wallen hangen vast op je knieeen omdat hij steeds maar niet wilde komen.. maar hij is het dubbel en dwars waard!! Ben benieuwd naar nieuwe foto's.. en je hebt een goede naam uitgekozen, erg leuk!
Knappe jongen hoor! Dat wordt een echte 'stud' als je het mij vraagt
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-11 07:41
haha zerena ik zal vandaag is foto s maken in de wei
en zondag krijg ik veeel mooiere foto s
en we hebben een ochtend ritueel haha s ochtends staan de hondjes al voor de stal want die vinden hem helemaal geweldig, dan doe ik de stal open en komt hij eerst met mij knuffelen (heerlijk ventje! ) daarna word hij uitgebreid door de hondjes afgelikt en dat vind hij geweldig haha
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe foto's Essie! Tis zulk lekker weer! Groeit meneer hard?
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-11 08:44
hij groeit zeker hard en goed! moeders geeft haar hele melkbar aan guess haha ik kan m al bijna niet meer houden als hij naar buiten gaat heeft ook al een halstertje om haha een beetje een boefje is het wel maar super mak en heel nieuwschierig!
Zerena
Geplaatst: 22-04-11 08:50
Wat een geweldig ochtendritueel Oooh dan wil ik ook wel weer veulentjes... We wachten de foto's af