Ik heb ook het hele topic meegelezen, maar het stond tussen mn favorieten hihi
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 10:17
@_Belleke_ en _biondaa leuk dat jullie ook meelezen. Vandaag is Belle 347 dagen Gister avond heb ik nog heerlijk met haar in het bos gelopen en ze doet als of er niets aan de hand is. Je kunt nu wel goed zien dat haar bouw verandert, haar banden worden slapper. Wij denken zelf dat het niet lang meer zal duren zeker omdat er voor dit weekend weer mega goed weer voor de deur staat. Dus veulen kom maar op
Ik zocht op Lourenshoeve en vond jouw topic... ik ga hem zeker (samen met mijn dochter die bij jullie rijdt) volgen!! Wat houdt Belle jullie in spanning zeg!!!
stille meelezer meld zich!! man ik zou gek worden om zo lang te moeten wachten op de beeb! duim voor je dat er snel een gezond kleintje mag naast lopen!
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 12:12
@ _lieff_ ja ik heb de camera al klaarstaan @Tal1977 leuk dat jullie meelezen je maakt me wel nieuwschierig wie jullie dan zijn heb ik je dochter in de les? @ToLkiNAdo Ik kan ook eig niet wachten maar heb zo weinig keus leuk dat je meeleest
Ik heb je even een privébericht gestuurd. Je hebt mijn dochter niet in de les, maar we hebben elkaar zaterdag bij de proefjes wel gezien. Mijn dochter denkt dat jij haar hebt voorgelezen?? Maar ik heb zoveel nieuwe gezichten gezien, ik weet het niet meer
nee nor wienig veranderingen ga zo ff de wei in om fotos te maken haar buik is wel echt mega arme belle
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 13:18
Even weer een paar fotos van me topper belle en haar dikke buik Belle is vandaag 249 dagen Gauw voor dat ik deze foto maakte ging ze lekker rollen in het net geproeide stukje land(modder)